Herid Fel Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Sommar Tävling Okej mina kära forumister. Det var på tal om en ny tävling och jag startar då en där jag är dommare. Har dock tänkt ta med två till och dessa två hade jag tänkt fråga ärRockman och Docster. Jag PM:ar er om ni inte hör av er. Instruktioner: Tävlingen skall bestå av två delar. Singel och Grupp. Singel tävlingen skall bestå av en bild på et person som gör något "sommrigt" eller bara ser sommrig ut. Bilden behöver inte men det är ett plus om den har en bakgrund. Ecchi är tillåten men icket Hentai. Grupptävlingen är antagligen svårare eftersom du skall rita fem eller fler personer som interagerar med varandra på en lämplig bakgrund. Sandstrand eller en pool eller vad du vill. Bakgrund och minst fem personer som interagerar alltså. Samma här, ecchi men icket hentai. Ni får om ni har lust gå ihop som grupp och rita. Men glöm inte att man ritar sina egna teckningar och kopierar inte. Så därför skall en signering befinna sig nere i högra hörnet. ALLTID. Behöver någon host för sin bild så maila mig. Eftersom det är en lite jobbigare tävling så har vi längre tid på oss. Tills vidare säger vi att alla bidrag skall vara postade och färdiga den 25 Juli. Men ta det inte SÅ lugn RITA era lata pennskaft! Har inget pris till vinnaren men vi kanke kan komma på något senare.. tills dess.. Äran står på spel! Lycka till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Hehe, fint med en till tävling redan. :D Kan alla vara med eller måste man kvala in med en teckning först? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Självklart kan alla vara med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 I'm in!... Bara att ta fram sketch blocket igen.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Schysst, en tävling som jag kan vara med i! Hoppas bara jag klarar deadlinen. heh! Är det okej att CG:a? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Japs, själv fallet. Det är ju bara bra.. Kom ihåg det är detaljerna och känslan som är i bilden som mäts. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Bara man inte kommer sist så är jag nöjd. :D Vänta er inget fint precis. Kom igen alla forumiter var med även om ni inte kan rita ett smack. det kan jag inte iallafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Det är bra! Ju fler ju bättre! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 kommer nog att göra ett bidrag, men kommer att ha mäkta problems att lägga upp den på nätet, kan ju inte komma med en disket till jobbet för att lägga upp den ;) kanske om min far kommer hem från korea nån gång! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Kan du inte använda dig av Japs? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Träffar nog inte Japs under lovet! men som sagt min pappa ska komma tillbaka på midsommar! men han har inte alltid hållit såna tider förut! sist han var i korea skulle han komma tilbaka ett specielt datum men lyckades inte komma tillbaka förens 4 månader efter att datumet hadde varit ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Heh. Right on time! Hmm.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Precis! Gör nog, lr startar på ett bidrag i helgen, men klart blir det nog inte, min storasyster har nån 30års kris så hon vill "lära känna mig bättre" så jag ska till henne och glo på film, sen ska jag till Manik aja det är ju ingen brådska! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Tid är en illusion ända fram tills det avgörande ögonblicket då man inte fått något gjort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Det som jag brukar råka ut för då ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Tror faktiskt att jag också kommer att vara med i den här tävlingen :D Förvänta er inget snyggt bara ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Alla bidrag räknas! Och om du anser den fin eller ej språllar. Det är ju själva stämmningen och mödan som är nedlagd som spelar roll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Förbannat! Försökte rita en sommar bild men kom på mig själv med att rita en mecha.. I ett snölandskap! T-T plz god.. Kill me! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Hehe.. As you wish... *Herid kills Hellsinger* Va? Nej jag är inte gud... tror jag. Jag döade inte Hellis. *Kastar ifrån sig Hellsingers lik* Hehehehe... Skämt åsido.. Det skall inte vara snö på sommaren men du är välkommen att posta den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Hehe.. As you wish... *Herid kills Hellsinger* Va? Nej jag är inte gud... tror jag. Jag döade inte Hellis. *Kastar ifrån sig Hellsingers lik* Hehehehe... Skämt åsido.. Det skall inte vara snö på sommaren men du är välkommen att posta den. Heh.. Sen.. Du får ett annat bidrag... Men har problem att posta då min webbsida är nere... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Som sagt. Jag kan hosta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Jag är med... om min dator kommer hem snart >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Som sagt. Jag kan hosta. Her mitt bidrag klart.. Ska man maila det till dig eller skicka över msn?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 MSN duger bra för mig, men om du vill maila så går det bra också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 Försökte teckna en sommarbild nu i helgen men det blev fan bara en storbystad brud med skinjacka jag har fan blivit skadad måste träna bort ovanan med att teckna storbystade brudar XP gjorde jag aldrig förr! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg