Kuroneko Skrivet mars 2, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2007 Eftersom jag går runt och säger detta till alla kan jag likväl informera er om detta också!! Min mamma och brorsa tycker jag är löjlig men vaddå?? Tillhör han min favoritpiratklan så gör han!! Okej, till saken!! Idag, den 2 mars fyller världens bästa och mest lättförälskade kock år, nämligen SANJI!! Happy birthday too you!! Glöm inte att gratta honom!! ;) Jag förutgår att alla vet vem Sanji är om inte checka in ONE PIECE!! Det var allt, Happy Birthday Sanji!! :D [/img] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 2, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2007 fyller jag år på samma dag som Sanji O.o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet mars 2, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 2, 2007 fyller du år idag?? Isådanafall, Grattis till dig med!! :D Idag är jag på glad humör, då är jag såhär!! Barnslig, för att beskriva det med ett ord!! Men man ska inte heller deppa när någon fyller år!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 2, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2007 Danbooru lades ner kring 06:00 i morse. Klart man kan deppa då. Men grattis till Dread~. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 2, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2007 tackar. sjv blev man 19, men hur gammal blev Sanji egentligen :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 2, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2007 Visst kan man vara deppig, sportlovet är ju strax slut :( Grattis Dread-chan! Och Sanji såklart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 2, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2007 Visst kan man vara deppig, sportlovet är ju strax slut :( Grattis Dread-chan! Och Sanji såklart. tackar, har ni sportlov nu!? shit det hade jag... förr förra veckan. nåt sånt iaf... längtar redan till påsklovet :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet mars 2, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 2, 2007 hur gammal Sanji blir idag vet jag inte. Men i serien är han 19 år. Om man räknar från första publicitet-året så blir han 10 år. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet mars 2, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2007 Har det redan gått tio år sen serien började? Då måste han väl vara 29 år nu? Ja, hur länge har det gått sedan han gav sig ut på havet egentligen. Säkerligen längre i animen än i mangan, med tanke på alla fillers. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg