kakan Skrivet oktober 3, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2007 Min Eureka<3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 3, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2007 Min Eureka<3 Den funkar inte :< Also, länkar utan www loggar ut en T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 3, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2007 Min Eureka<3 Den funkar inte :< Also, länkar utan www loggar ut en T_T Nu ska det funka! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 3, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2007 Nu så. Riktigt snygg figur ;) Får ta och gratulera dig återigen för ett riktigt bra köp. Det enda som saknas nu är Hellis bilder på sin Tokiha Mai <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet oktober 3, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2007 Det enda som saknas nu är Hellis bilder på sin Tokiha Mai <3 Den som en gammal gubbe kallade för en barbie docka hihi. Hoppas att Hellis laddar upp bilder på den ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 3, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2007 http://www.pici.se/gal/Hellsinger/Tokiha%20Mai/ Ask and you shall receive Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet oktober 3, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2007 Det enda som saknas nu är Hellis bilder på sin Tokiha Mai <3 och min Infinitiv Justice Gundam ^^ men jag har ingen kamera som sakt den är på lagning ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 3, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2007 och min Infinitiv Justice Gundam ^^ men jag har ingen kamera som sakt den är på lagning ;) Vänta.. var inte det en byggsats? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet oktober 3, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2007 Vilket ställe är det bästa att köpa på? Och vart är det mest troligt att man får modellen vid pre-order? ToysLogic? HLJ? Är inte så sugen på eBay denna gången... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet oktober 4, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2007 Köper för det mesta från HLJ och Toys Logic, beställer då oftast på pre-order, och har fått mina figurer så här långt, datum kan variera eftersom HLJ är i Japan och Toys Logic är i U.S.A. Pris och leverans kostnad kan vara en sak att kolla. En ny figur jag ska sätta på pre-order: Kanon - 1/8 Makoto Sawatari Max Factory Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet oktober 4, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2007 Ok, tackar. Då blir det HLJ, ToysLogics pre-order var tydligen stängd. Snygg figur! Gillar färgsättningen eller vad man nu kallar det, blir ett sånt gött 3D-djup i figuren då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet oktober 4, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2007 http://www.tokyotoys.com/ är en butik som bl.a. säljer figurer. Butiken ligger i England så inga tullavgifter blir det. Däremot är priserna lite högre. Makoto figuren får mina fingrar att klia! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 4, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2007 Köper för det mesta från HLJ och Toys Logic, beställer då oftast på pre-order, och har fått mina figurer så här långt, datum kan variera eftersom HLJ är i Japan och Toys Logic är i U.S.A. Pris och leverans kostnad kan vara en sak att kolla. En ny figur jag ska sätta på pre-order: Kanon - 1/8 Makoto Sawatari Max Factory http://i183.photobucket.com/albums/x82/ ... watari.jpg Du är inte bra för min ekonomi. Nu har jag också förbeställt den :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet oktober 4, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2007 Darn, too late. Tack för tipset i alla fall! Får testa de nästa gång det blir något köpa av då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
peko Skrivet oktober 5, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2007 Har just gjort min första beställning från HLJ, det blev http://www.hlj.com/product/BET13079 Har alltid gillat karaktärsdesignen där. Samt förbokat en Saber i svart kostym. Men med tanke på att jag surfar bort mina arbetsdagar på HLJ så lär det bli mycket mer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet oktober 5, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2007 Yes, gjorde som sagt min första beställning också, förmodligen för sent dock. Antar att många redan lagt pre-order på den så kommer väl inte med i första batchen. Får väl se... http://www.hlj.com/product/MAX04077 Gillar Max Factory's figurer alltså, de är så softa och lagom detaljerade. Måste köpa någon från Kotobukiya snart också dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
peko Skrivet oktober 6, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2007 Eftersom det dog av något på jobbet framåt fyratiden igår så "råkade" jag klicka hem en Alicia från Aria också... =D http://www.hlj.com/product/GSC96272 *host* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 9, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2007 Eftersom Skatan var så seg på att posta bilder på sin Kokonoe Rin (Kodomo no Jikan) som han så lyckligt köpte på Uppcon, så hann jag få hem min som jag beställde på eBay. Bilder: Det följde det även med instruktioner på hur man kunde ta av byxorna, vilket faktiskt var lite knepigt Sen fick man ju sig en överraskning när man såg denna nallebjörn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet oktober 9, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2007 Eftersom Skatan var så seg på att posta bilder på sin Kokonoe Rin (Kodomo no Jikan) som han så lyckligt köpte på Uppcon, så hann jag få hem min som jag beställde på eBay. Bilder: Det följde det även med instruktioner på hur man kunde ta av byxorna, vilket var lite knepigt faktiskt Sen fick man ju sig en överraskning när man såg denna nallebjörn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet oktober 12, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2007 Fick dom här onegai twins från yamato figurerna idag: 1/8 Karen Onodera 1/8 Miina Miyafuji Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet oktober 15, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2007 Har förbeställt dom här Lucky Star tradeing figurerna(Freeing), släpps i Januari 2008. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet oktober 16, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2007 Fick min 1/8 Haruka Suzumiya(kimi ga nozomu eien) idag :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
whop Skrivet oktober 21, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2007 Vad ligger tull, moms priser och allt vad det heter på om man beställer från utlandet? (t ex HLJ) Hade nämligen tänkt mig denna: http://www.hlj.com/product/MOV35551 Någon som vet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet oktober 21, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2007 Det här med tull avgift är lite klurit, ibland går mitt paket igenom utan avgift, och ibland lägger dom tullavgift. Kanske har med pris och vad den väger. Jag betalar ungefär någonstans 150-200kr för tullavgift. Min senaste beställning från HLJ, fick jag 107kr tull/moms och 63kr post avgift, alltså 170kr. 1/6 Saber/maid ver. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet oktober 25, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2007 Funderar på och beställa dom här: 1/8 Moetan Pastel Ink Popup Binet (good smile company) 1/8 Kawasumi Mai Atelier Sai Ver. (Limited Pink Color) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg