Smaruc Skrivet juni 9, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juni 14, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2022 Har inte sett Index/Railgun men visst var Misaki best girl? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juli 12, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet september 4, 2022 Anmäl Share Skrivet september 4, 2022 Måste dela med mig av denna video som visar en stor mängd dregelsnygga figurer i en butik i Akihabara. Det är verkligen big business med figurer men man kan göra riktigt schyssta deals på andrahandsmarknaden där. Det är bara att snoka runt i second-handskåpen så hittar du rätt fort mer än du har resväskor till för riktigt överkomliga priser eller rentav vrakpris. Jag hade turen när jag var där att hitta det jag sökte, dvs. hela gänget i K-On! (5 figurer) i samma serie i en klump för bara 1500 kr så jag hade tur. ✌️😁 Men så fick jag ju söka runt några timmar också, men det var ju lätt värt det när man fick se så mycket coolt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet november 29, 2022 Anmäl Share Skrivet november 29, 2022 Den coola Neptune med Rie Tanakas riktiga röst. Hon var verkligen ett hoppplock att montera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 7, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 23, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet mars 29, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2023 har legat på latsidan när det kommer till att ta bilder och posta nya figurer så här kommer alla jag köpt sen senast jag postade! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 14, 2023 Anmäl Share Skrivet april 14, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet april 26, 2023 Anmäl Share Skrivet april 26, 2023 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet maj 17, 2023 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2023 Alltså... jag tror jag fick lite habegär här... 😍 Den senaste Hatsune Miku figuren (Land of the Eternal, 1/7 scale) från GoodSmile är ju så sjukt snygg! Däremot så känns 300 dollar plus frakt (¥29 800) en bit över min smärtgräns för figurköp är jag rädd. 😢 SÅ fanatisk är jag inte (än) att jag är beredd att lägga en månads matbudget på en figur... Men drömma kan man ju alltid... ;) https://www.goodsmile.info/en/product/11680/Hatsune+Miku+Land+of+the+Eternal.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lotuz Skrivet maj 26, 2023 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2023 Jag är inte sådan stor samlare av figurer men om jag verkligen diggar en karaktär brukar jag köpa en figur (men under 1000kr). Senaste köpte är Nazuna från Call of the Night. Tycker det var värt 500kr! Kvaliteten är mycket bra och tycker om posen. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juni 19, 2023 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2023 Albedo beeg. Detta är ett hyllplan i en Detolf som hon tar upp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juni 21, 2023 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juni 27, 2023 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2023 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 31, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2023 Spoiler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet september 8, 2023 Anmäl Share Skrivet september 8, 2023 (redigerade) några figurer jag har haft ett tag men inte postat Spoiler Redigerad september 8, 2023 av Smaruc Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet oktober 29, 2023 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet november 2, 2023 Anmäl Share Skrivet november 2, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet december 1, 2023 Anmäl Share Skrivet december 1, 2023 Jag verkar ha en preferens... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 1, 2023 Anmäl Share Skrivet december 1, 2023 46 minuter sedan sa MathJuice: Jag verkar ha en preferens... Kaniner! 🐰 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet december 1, 2023 Anmäl Share Skrivet december 1, 2023 4 timmar sedan sa Sceleris: Kaniner! 🐰 1 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 12, 2023 Anmäl Share Skrivet december 12, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 28, 2023 Anmäl Share Skrivet december 28, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet december 30, 2023 Anmäl Share Skrivet december 30, 2023 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg