Mikmento Skrivet februari 20, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2015 Om man ändå hade pengar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet maj 25, 2015 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2015 I väntan på Operation Victory Arrow... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet maj 26, 2015 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2015 I väntan på Operation Victory Arrow... Strike Witches nörden slår till igen Vacker! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet maj 26, 2015 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2015 Strike Witches nörden slår till igen Vacker! You know it! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet maj 26, 2015 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2015 You know it! Tummen up Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 7, 2015 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2015 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 22, 2015 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2015 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juni 24, 2015 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2015 Känner suget efter lite mera Tera... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 6, 2015 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2015 Chain Chronicle - Aludra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samura Skrivet juli 10, 2015 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2015 Fick precis hem Tracer från blizzards kommande spel Overwatch, gjorde en video : Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet juli 22, 2015 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2015 Lite bilder jag ej lagt upp men borde ha gjort tidigare ^^ Dessa står nu i min detolf huhu ^^ 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet augusti 29, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2015 Dök upp i dagarna huhu :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet september 23, 2015 Anmäl Share Skrivet september 23, 2015 Så en skum grej hände med denna sak... Vanligtvis så får man en kvittens på posten med utlämningsstället som har ditt paket. Denna lapp sa att jag skulle hämta paketet från ICA i Töre, vilket är en by drygt tre mil ifrån där jag bor. När jag väl kommer fram säger dom att paketet är hemma i centrum. Så jag har totalt kört fem-sex mil för ett paket som var på mitt gamla vanliga utlämningsställer, bara för att Postnord inte kan skriva rätt... Var det värt det? Om jag säger så här; figuren har otroligt nog mer personlighet än Sonico hade i hennes egna serien, och det säger inte lite. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet september 23, 2015 Anmäl Share Skrivet september 23, 2015 Så en skum grej hände med denna sak... Vanligtvis så får man en kvittens på posten med utlämningsstället som har ditt paket. Denna lapp sa att jag skulle hämta paketet från ICA i Töre, vilket är en by drygt tre mil ifrån där jag bor. När jag väl kommer fram säger dom att paketet är hemma i centrum. Så jag har totalt kört fem-sex mil för ett paket som var på mitt gamla vanliga utlämningsställer, bara för att Postnord inte kan skriva rätt... Var det värt det? Om jag säger så här; figuren har otroligt nog mer personlighet än Sonico hade i hennes egna serien, och det säger inte lite. Sweeeeeet var ordet ^^ Dock unsweet med 5 mila körningen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 29, 2015 Anmäl Share Skrivet september 29, 2015 Ken kom idag, Shiki och Shaoran är äldre 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet oktober 15, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2015 Så Angela var en månad sen och Takane var hela tre månader sent. Bättre sent än aldrig? Och min mobilkamera äs så proffsig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet oktober 16, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2015 Så Angela var en månad sen och Takane var hela tre månader sent. Bättre sent än aldrig? Och min mobilkamera äs så proffsig. Gillar den där figuren med Angela bättre än phat companys. Känns som om phat är mer slutty och inte fångar hennes karaktär lika bra och att de försöker tjäna pengar enbart på fanservice och inte på själva karaktären... Så all kred till alphamax :) Edit: Jaså du läser ArcGis! Det programmet jobbar jag i haha! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet december 2, 2015 Anmäl Share Skrivet december 2, 2015 Hoho! Senaste inköpet och även mina första scalefigurer som kommer in i samlingen ^^ BlackHeart från Hyperdimension Neptunia och Utaha Kasumigaoka från anime serien Saekano Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet februari 5, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2016 Senaste figurerna som dykt upp den senaste veckan ^^ Ena från Monogatari serien och den andra är från serien Steins Gate. (Ursäkta kvalitén, mobilkamera :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet augusti 10, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2016 En liten sen uppdatering på figurfronten ^^ Nu saknas bara Kato Megumi som förmodligen kommer nästa år. Hoppas hoppas de väljer att göra resten av gänget i Saekano så att man kan känna att man får ett "komplett" set :D Lite dåliga bilder men är tagen med mobilen :p Orkade inte slita fram min kamera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet september 6, 2016 Anmäl Share Skrivet september 6, 2016 Senaste tillskottet i figursamlingen :D Yuko Sagiri från Triage-X ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 1, 2017 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2017 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naonai Skrivet juni 4, 2017 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2017 Köpte min Nendoroid Ezreal samma dag som den kom ut och fick den i fredags :) Saknar foto än. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet augusti 26, 2017 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2017 De här söta fröknarna råkade följa med mig hem från Japan... 14 000 yen för alla fem kunde jag inte motstå. :D Snacka om bargain! Akihabara levererar verkligen! (Ska ordna bättre bilder sen) Sen de söta Summer wars-figurerna kunder jag inte heller motstå. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 28, 2017 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2017 Releasen knuffades fram ett drygt år på denna innan den kom fram. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg