Ebhen Skrivet januari 23, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2013 Oops... Det råkade bli en till dam i samlingen. Den här gången var det inte helt planerat men vad gör man inte när man får ett schysst erbjudande. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 30, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2013 Mina två senaste figurer. Hade problem att få till hennes kläder så efter 30 min tröttnade jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet januari 30, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2013 Snygga, från vilka serier? Jag känner inte igen någon av dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 30, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2013 Första figuren är Momohime från Nintendo Wii spelet Muramasa - The Demon Blade. Jag missade henne första gången hon släpptes och ångrade det rejält så när jag såg att de skulle släppa henne igen så slog jag till direkt. Andra figuren är jag inte helt säker på men det jag fick fram var Enma från Cross X Create. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet februari 3, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2013 Jag handlar inte figurer till mig själv så där jätteofta, men den här var jag tvungen att ha :) Nia från Gurren Lagann. Köpt begagnad på Tradera. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 6, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet februari 25, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2013 Äntligen har jag fått henne - Mao från Shining Wind! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
katt Skrivet februari 28, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2013 Åh, vad snygg. Var köpte du den och hur mycket kostade den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 28, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2013 Åh, vad snygg. Var köpte du den och hur mycket kostade den? http://www.1999.co.jp/eng/10075811 ca 7800 yen inkl frakt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
katt Skrivet februari 28, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2013 http://www.1999.co.jp/eng/10075811 ca 7800 yen inkl frakt har en vän som fyller år snart. hon skulle nog bli glad om hon fick den. hon älskar verkligen garden of sinners. och det gör jag med. det är nog den snyggaste animen jag har sett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 2, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2013 Senaste figuren som var en riktig bjässe, till och med Vitskägg fick anstränga sig lite för förstaplatsen. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linx Skrivet mars 13, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2013 Nu har jag fått min Dark-link staty. Gissa om jag är glad :D 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
katt Skrivet mars 13, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2013 Nu har jag fått min Dark-link staty. Gissa om jag är glad :D väldigt fin. förstår att du är glad :) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hillster Skrivet mars 26, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2013 Under jobbresan till Kina upptäckte jag att Shanghai hade blivit kawaii sedan jag var där sist för sex år sedan. Lite misstänkt kanske att hitta Nendoroids för 80 kr/styck, men vad fan... 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 9, 2013 Anmäl Share Skrivet april 9, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet maj 1, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2013 <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet maj 23, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2013 <3 ser ganska ostadig ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 10, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poeten Skrivet september 9, 2013 Anmäl Share Skrivet september 9, 2013 Var på Harukacon i helgen och passade på att köpa några figurer, det blev Inori från Guilty Crown, Vocaloiden Lily, Och till slut Rei och Asuka från Neon Genesis Evangelion. Lily och Inori gick på 350kr vardera, Rei och Asuka var de dyraste; 500kr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 2, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet februari 9, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2014 Äntligen lite fler figurer i hyllan i karlskrona! Passade på att sambeställa med min bror ifrån HLJ :3 Mikono ifrån playarts samt Yozura & Sena ifrån phat!(ignorera smutsigt skrivbord D; )och spoilers för folk som inte läst One piece kapitel 663 eller förbi avsnitt 596(?)OP~spoiler Tashigi och Smoker i varandras kroppar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 9, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2014 De där bilderna är ALLDELES för stora för den där bildkvaliteten... Nåja, och spoilers för folk som inte läst One piece kapitel 663 eller förbi avsnitt 596(?)OP~spoiler Spoiler Tashigi och Smoker i varandras kroppar! Haha, så de har gjort figurer av det? Lustigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet februari 9, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2014 Får skylla på en elak digital kamera och en lat uppladdare som inte orkade göra bilderna mindre :Poch yes, de var aningen mindre än jag trodde, men för priset så var det inte så farligt antar jag...? ( http://www.hlj.com/product/BAN980349/Fig ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 2, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2014 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 3, 2014 Anmäl Share Skrivet april 3, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg