Klona Skrivet april 18, 2012 Anmäl Share Skrivet april 18, 2012 Det har ju blivit ett par stycken lite då och då under åren men det var förra året jag började köpa månadsvis då jag fick ett jobb som tillät mig att göra det. Jag har rätt lätt att snöa in mig på vissa saker, ibland är det animé/manga, ibland TV-spel och just nu är det figurer. Jag får lägga upp en bild på alla samlade figurer sen när jag har fixat till min möblering i sovrummet där de står. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet april 24, 2012 Anmäl Share Skrivet april 24, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet juni 27, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2012 Eeeeeep! Han är här! Fantomen på operan LUKE FON FABRE! Är han inte underbar! Men ser han bäst ut så, med långt hår, eller såhär, med kort hår? Hm, jag tycker nog figuren gär sig bäst med långt hår. I alla fall, här tillsammans med Tear <3 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet juni 27, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2012 Asdfghj den som jag så gärna vill ha D= Vad fick du ge för den? Korthåriga Luke är sötare btw <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet juni 27, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2012 800:- + frakt. Klart värt det. BTW, jag kan ta hem den åt dej om du vill ;D 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet juni 28, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2012 Är riktigt frestad....kommer ha dåligt med pengar denna månaden, men i slutet på juli kanske. Får se @w@ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet juni 28, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2012 Drop me a PM när du känner för det ^^ 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet juni 28, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2012 Drop me a PM när du känner för det ^^ Yup :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 3, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet juli 7, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2012 har Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 30, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2012 Min figursamling. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 30, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2012 Var fick du tag i dessa fina skåp Klona? Skulle sitta fint vid mitt skrivbord. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 30, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2012 Ikea Detolf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 30, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2012 Ikea Detolf Tackar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 14, 2012 Anmäl Share Skrivet september 14, 2012 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 4, 2012 Anmäl Share Skrivet november 4, 2012 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet december 11, 2012 Anmäl Share Skrivet december 11, 2012 Efter alla förseningar så har Miku, Saber och Charlotte äntligen kommit fram! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet december 23, 2012 Anmäl Share Skrivet december 23, 2012 Senaste tillskotten i samlingen - Len och Rin (Miku hade jag sen tidigare) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet december 23, 2012 Anmäl Share Skrivet december 23, 2012 Mina senaste figurer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet december 29, 2012 Anmäl Share Skrivet december 29, 2012 Miku kände sig lite ensam så jag skaffade en kompis åt henne, så nu är det värsta diskoteket på hyllan här. ;) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 2, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2013 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet januari 2, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2013 thats one heavy dress Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet januari 2, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2013 Wilifred, vad är det ifrån för serie? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 2, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2013 Wilifred, vad är det ifrån för serie? Ultimate Madoka från Puella Magi Madoka Magica Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet januari 3, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2013 Najs, jag har precis börjat kolla på den serien. :) Ska bli kul hoppas jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg