koromo Skrivet oktober 12, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2011 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet oktober 24, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2011 Rackarns vilken snygg figur Koromo! Vad gav du för den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet oktober 25, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2011 Fick betala 7,933 Yen(ca: 700kr) på Hobby Search, sen tillkommer frakt och lite tull avgift. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet oktober 29, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet oktober 31, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2011 Nån som har koll på japanska, ska dom sälja den här figuren av Kei eller är det "bara" ett tävlingspris? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet oktober 31, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2011 ^ I slutet av November kommer det finnas lotter att köpa, 500 yen styck. Figuren är en av priserna man kan vinna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 4, 2011 Anmäl Share Skrivet november 4, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet november 7, 2011 Anmäl Share Skrivet november 7, 2011 Har förbokat en reprint på denna som jag trodde jag aldrig skulle få tag på... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 17, 2011 Anmäl Share Skrivet november 17, 2011 Nytt "husdjur" på jobbet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet november 19, 2011 Anmäl Share Skrivet november 19, 2011 Pärlorna i min samling :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 25, 2011 Anmäl Share Skrivet november 25, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet november 26, 2011 Anmäl Share Skrivet november 26, 2011 Jao, här är min lilla samling, inte mycket att komma med men växa ska den :p Nagato Yuki, Konata Izumi, Nami, Ayanami Rei. Nelliel Tu Odelschwanck Hatsune Miku, Nagato Yuki, Lilith och Hatsune Miku igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet december 15, 2011 Anmäl Share Skrivet december 15, 2011 Kud Wafter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet december 27, 2011 Anmäl Share Skrivet december 27, 2011 Fick en sen julklapp i posten idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet december 27, 2011 Anmäl Share Skrivet december 27, 2011 Mina senaste figurer. jag gömmer den andra två för folk som har begränsad lina. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 27, 2011 Anmäl Share Skrivet december 27, 2011 Spoiler – Neko, boku ga ima kara iu bunshô o fukushô shiro. "Naname nanajû-do no narabi de nakunaku inanaku nanahan nana-dai nan'naku nabete naga nagame." – Nyanyame nyanyajûnyanya-do no nyarabi de nyakunyaku inyanyaku nyanyahan nyanya-dai nyan'nyaku nyarabete nyaga nyagame. – KAAAWAAIIII! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet december 29, 2011 Anmäl Share Skrivet december 29, 2011 Har beställt denna: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 16, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 29, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2012 Fick hem den här bjässen i fredags. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 30, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2012 Fick hem den här bjässen i fredags. +1 för manlighet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 23, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2012 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 28, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet mars 16, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2012 En del av figur samligen jag har. 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet april 18, 2012 Anmäl Share Skrivet april 18, 2012 Förra veckan när jag städade så insåg jag att jag hade väldigt många kartonger, speciellt till mina figurer. Jag kom då att tänka på när Largo tidigare i tråden lade ut en bild när han hade staplat sina kartonger på varandra innan han kastade dem och jag tänkte att det vore roligt att se hur högt tornet blev. Jag fick börja bygga på ett till torn för det blev en aning ostadigt när det började bli sådär högt men jag trodde ärligt talat inte att det var så många kartonger. Fast i slutändan hade jag inte hjärta att kasta dem men la åtminstone ner de äldre figurernas kartonger nere i källaren. 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 18, 2012 Anmäl Share Skrivet april 18, 2012 Ojäklar, jag hade ingen aning om att du var en sådan samlare, Klona! :O Jag tänkte mig att du bara hade närmare fem figurer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg