wilfried Skrivet februari 21, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2011 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 7, 2011 Anmäl Share Skrivet april 7, 2011 Kjolar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet april 10, 2011 Anmäl Share Skrivet april 10, 2011 Haha, det ser ut som att det står "kuk" på den högra. lol vilken fantasi man kan ha XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L Lawliet Skrivet april 26, 2011 Anmäl Share Skrivet april 26, 2011 väldigt fina ni har. c: fick mina idag,det tog väldigt snabbt att få hit dom. 2 är köpta från england och en från sverige. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet april 28, 2011 Anmäl Share Skrivet april 28, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet maj 4, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2011 Yuri[Angel Beats!] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet maj 8, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2011 Brorsans senaste figurköp: Ifrån Gift, 1/4 scale :3 (detta blir hans andra tamaki figur, varav den första är swimsuit~maid som syns i bakgrunden) Dålig bild och ingen bas pga att han inte har någonstans att ställa den än, cola flaskan är för jämförelse~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 8, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2011 ingen bas pga att han inte har någonstans att ställa den än Om han städade bort lite sopor och bråte kanske den skulle rymmas någonstans... (^_~) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet maj 8, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2011 *Ahem* det mesta på bordet är dock minna saker xD; Samt ser lådhögen mycket bättre ut nu då vi städade där och gjorde plats för den nya lådan ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet maj 26, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 27, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2011 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 31, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet juni 10, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2011 Köpte mig själv en MG Gundam Destiny på UppCon nu förra helgen. Fin är den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet juni 24, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juli 10, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet juli 13, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet augusti 18, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2011 Har länge velat ha en Kusanagi figur men har inte hittat någon och om jag väl gjort det har de inte sett nå bra ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet augusti 18, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2011 Första figurköpet på ett år. Från TV-serien Q10. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet augusti 18, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2011 Brors senaste köp (meh ljus jag vet, samt vinkeln :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet augusti 20, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2011 Min senaste figure Kiryu Kazuma från Yakuza Of The End. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 21, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Min senaste figure Kiryu Kazuma från Yakuza Of The End. Haha, vilken tuffing! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 3, 2011 Anmäl Share Skrivet september 3, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 3, 2011 Anmäl Share Skrivet september 3, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet september 4, 2011 Anmäl Share Skrivet september 4, 2011 Jag har smått börjat samla på Be@rbricks... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet september 27, 2011 Anmäl Share Skrivet september 27, 2011 Lite nya Be@rbricks: Övre raden, vä till hö: Iron Man (War Machine), Iron Man, Terminator, Star Trek, Tron Nedre raden, vä till hö: Gachapin Mukku, Spongebob Squarepants, Sverige-flagga, Hello Kitty (original), Kamen Rider Den-O, självlysande, termostatisk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg