Solorath Skrivet januari 29, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2010 När vi ändå är inne på K-ON och Alter så såg det ut som att vi får våra Mio figurer nästa vecka! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 29, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 29, 2010 När vi ändå är inne på K-ON och Alter så såg det ut som att vi får våra Mio figurer nästa vecka! :) Oja! Men jag hade glömt att föra över pengar till mitt uttagskonto, så jag blir tvungen att vänta till på måndag innan min figur skickas ;__; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solorath Skrivet januari 29, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2010 Verkar dessutom som att HLJ alltid är en dag sen (+helg) så jag får vänta tills på måndag jag med. Beställde också en ursnygg Rider från Archonia med en random neko girl till som skickas på måndag så blir mycket loot för min del. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet januari 29, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2010 Shit vad ni köper :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 30, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 30, 2010 Ja, shit vad vi köper :) Däremot avbokade jag min Canaan-figur. Även om den är cool så är det lite för många figurer just nu. Måste dra ner och eventuellt sälja/ge bort några till Boda :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solorath Skrivet januari 30, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2010 Däremot avbokade jag min Canaan-figur. Haha gjorde detsamma för att ha råd med Rider & Neko-chan, tyckte den var riktigt fin men gillar inte sånna där pinnar som håller upp figurer och prioriterade Rider före Canaan. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 30, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 30, 2010 Däremot avbokade jag min Canaan-figur. Haha gjorde detsamma för att ha råd med Rider & Neko-chan, tyckte den var riktigt fin men gillar inte sånna där pinnar som håller upp figurer och prioriterade Rider före Canaan. :) Pinnar har jag inga problem med. Men däremot kände jag att Canaan inte lämnade ett sådant intryck på mig att jag vill ha en figur från serien. Däremot skulle jag nog inte ha något emot att ha en figur av Maria. Mest pga hennes awesome "hårsvans" eller vad det nu kan kallas :3 Btw, fick mail från Hobby Search som sa att min Mio-figur har skickats i dag. Slipper vänta till på måndag alltså o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 30, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2010 Sakamoto Ryoma Aisaka Taiga (Miss Contest Ver.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2010 Hmm, Nanoha är så stor att det nästan svårt att få en bra bild ... Här är iaf en som inte suger helt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet februari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2010 Hmm, Nanoha är så stor att det nästan svårt att få en bra bild ...Här är iaf en som inte suger helt Ha Har samma figur, fick den idag. Vill ha Fate också.........min saber ser så liten ut bredvid Nanoha :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2010 Sakamoto Ryoma Awesome, 5/5. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2010 Sakamoto Ryoma Awesome, 5/5. En till då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2010 Sakamoto Ryoma Awesome, 5/5. En till då I-inga upskirtbilder? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 2, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 Sakamoto Ryoma Awesome, 5/5. En till då I-inga upskirtbilder? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 2, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 Förvånande nog nådde Mio-figuren mig i dag. Jag slapp betala tull och en brevbärare kom med paketet direkt till dörren! :) Pics: Börjar med närbilder på ansiktet Sen figuren i sin helhet p..pantsu Lite närbilder på guran Den som sett denna Fender på nära håll kan direkt se att det mesta av detaljerna på denna figur stämmer överrens med originalet. Kan ju länka till en bild på min egen bas som jämförelse: http://pici.se/pictures/large/YDqqiCWrU.jpg :3 Det enda som egentligen saknas är Fender-loggan på huvudet, men det kanske handlade om copyright-problem >:( Otroligt nöjd med denna figur. Nu fattas bara Yui som lär släppas om 1-2 månader :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 I-inga upskirtbilder? Vad är det man säger, different strokes for different folks? På egen risk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 Ofan, Sakamoto Ryoma har ett intressant underklädesval. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Fick dessa figurer idag Mio Akiyama Yuki Morikawa Noumi Kudryavka Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet februari 6, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2010 Jag ha beställt min favorit figur på amazon (dem ha aldrig den inne på dem andra sidorna) för några dagar sedan Klicka på egen risk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet februari 6, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2010 Förhandsbokade min första Nendoroid. Vilken? Vem annars? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 6, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 6, 2010 Förhandsbokade min första Nendoroid. Vilken? Vem annars? :) Miku? :3 Edit: Bilden laddade inte förut.. Hmm.. Ska man boka den också? :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet februari 6, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2010 Har också den på preorder, blir min andra nendoroid efter Miku :) @Flaskis: efter ett mail här i veckan så skickade Toys Logic iväg min Yagyuu Jubei figur, efter ett par månader av väntan. Får dessutom hit min 1/4 Fate + en Little Busters bad handuk i den leveransen, bättre sent än aldrig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg