koromo Skrivet januari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2010 Fick hem dessa figurer idag :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 12, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 12, 2010 Gratulerar! Visst är den mäktigt välgjord? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 13, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2010 Snygga figurer! Lite avis nästan. Var ett tag sedan man packade upp en ny nu :) Så många som försenas nu. Har hobbyn verkligen blivit så populär att de inte kan möta upp efterfrågan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet januari 13, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2010 Efterfrågan kan vara en orsak, några andra kan vara att figurerna är mer detaljrika och bättre kvalitet, vad jag vet så görs prototyper i Japan för att sedan tillverkas i Kina för att sedan säljas i japan och resten av världen, men man märker nu att många figurer försenas i dag än när jag börja samla i mitten av 2006. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 16, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 16, 2010 Har äntligen hämtat ut Yagyuu Jubei-figuren, ca 2,5 månad efter alla andra tack vare ToysLogic. Pics: Närbild på det snyggt detaljerade ansiktet Övriga bilder Nu har jag mailat ToysLogic och bett dem avbeställa min innestående förhandsbokning, även om det står på produktbeskrivningen "No refund, No Cancellation for this item. 50% non-refundable deposit may be required." Har de inte mina aktuella kortuppgifter kan de ju inte göra något! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet januari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2010 Klart en av de bättre figurerna, fina bilder flaskis :) toys logic sucks >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 16, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 16, 2010 Klart en av de bättre figurerna, fina bilder flaskis :) Oja, den är otroligt mycket snyggare än vad man har sett på alla produktbilder! Du hade också skaffat den va? toys logic sucks >:D Ja, som fan. Och om de vägrar avboka ordern utan att ta betalt så kommer jag hota (ähum "se till") att vetskapen om Toyslogics otroligt dåliga butikstjänst sprids i animesverige. >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojfen Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 Fick denna skönhet för nån dag sen. Mitt senaste inköp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 Alltid fint med lite Macross/Robotech mecha :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 24, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2010 Denna tänkte jag inhandla när den blir available. Samma serie som Yagyu kommer från. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet januari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2010 Alter's Hyakka-Ryoran figurer är klart snygga, få se när dom släpper den. Själv förbokade jag denna figur: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2010 Yep, riktigt schyssta! Får se när de släpper nedanstående.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet januari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2010 Alter's Hyakka-Ryoran figurer är klart snygga, få se när dom släpper den. Själv förbokade jag denna figur: Just hate this, nu blir det Saber #3....................................................kanske Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2010 En bunte Hikaru no go figurer och närbilder Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet januari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2010 Alter's Hyakka-Ryoran figurer är klart snygga, få se när dom släpper den. Själv förbokade jag denna figur: Hobby Link Japan säger att den släpps juli 2010. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2010 Förhandsbokade denna idag. Ginormous! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet januari 27, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2010 Samma här, svårt att motstå denna figur :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 27, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2010 Jag motstår den gärna, tycker inte att den kommer speciellt väl överrens med serien i fråga <.< Hade hon någonsin nätstrumpbyxor på sig, eller ens en pekpinne? Och vart är glasögonen och hennes vanliga kläder? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solorath Skrivet januari 27, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2010 Nu har även Kagamine Rin blivit modifierad till en sjukt snygg figur som jag beställde på direkten (liksom Miku VN02). Väntar dessutom ivrigt på att Alter Mio och Canaan ska komma. :3 Utöver dom så väntar jag också på en figur från Gathering vid namn "Gothic Dress Devil Girl II". Fick också hem Lucky Star petite nendoroids att pryda databordet med tidigare denna månad. :| Blir en bra start på året. Kagamine Rin Gothic Dress Devil Girl Antar att de flesta vet hur Mio och Canaan figurerna ser ut så postar inga foton då jag inte fattat hur jag får fram den magiska gröna texten än. Men annars funkar ju sökfunktionen på de flesta sidor riktigt bra. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet januari 27, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2010 Kommande Alter K-ON figur"Azusa". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 27, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 27, 2010 Kommande Alter K-ON figur"Azusa".http://i183.photobucket.com/albums/x82/ ... zunyan.jpg Oooh, Ännu en Alter K-On att fixa alltså! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet januari 28, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2010 Ska ingen våga sig på att tillverka en Ritsu med komplett trumset snart? : Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet januari 29, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2010 Ska ingen våga sig på att tillverka en Ritsu med komplett trumset snart? :< http://myfigurecollection.net/figure/26 ... naka_ritsu http://myfigurecollection.net/figure/13 ... naka_ritsu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet januari 29, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2010 Enligt den källa jag såg Azusa, så finns planer att ge ut dom andra 1/8 scale K-On figurerna från Alter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg