induce Skrivet juni 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2009 Denna är rätt smidig också :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 8, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juni 8, 2009 Denna är rätt smidig också :) Eller valuta.se :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet juni 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2009 Denna är rätt smidig också :) Eller valuta.se :P Eller forex.se... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet juni 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2009 Poängen är att inte behöva göra massa val utan att bara skriva, men visst finns det bättre tjänster. Kör man Googles tjänst är det troligt att man redan är där eftersom allt cirkulerar kring den sökmotorn :) För att återknyta till ämnet, jag vill ha mina preordrade figurer! >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet juni 13, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2009 1/8 Yuki Nagato Gekisou Ver. Läs recension på http://otokonoroman.se/?p=203 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet juni 21, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2009 Äntligen fått lite ordning här hemma. Figurerna har stått undangömda ett längre tag vilket varit lite tråkigt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 21, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2009 Äntligen lite fler "kvalitétsnördar" ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 21, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2009 Äntligen fått lite ordning här hemma. Figurerna har stått undangömda ett längre tag vilket varit lite tråkigt... Snyggt och stilrent må jag säga, och öh.. ja snygga figurer med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet juni 21, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2009 Hehe, tack. Ja det jag gjorde var att jag flyttade bort massa DVD-filmer från bokhyllan till ett annat ställe. Tänkte jag kunde ha fler figurer i den i ett senare skede. Blir knappast mer fyllt på den svarta hyllan just nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juni 22, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet juni 25, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2009 Ok, nu skall ni få se på en helt sjukt nice figur! Vet inte om jag skall säga att det är min bästa so far för jag gillar alla jag köpt. In any case, without further ado! Kolla vad stor hon är! Och yes, jag har lekt lite med HDR och tog denna gången bilderna med mitt stativ eftersom ljusförhållandena sög. Blev mycket skarpare bilder därav. Priset med frakt och tull? Närmare 1200kr... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 25, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2009 Den ser inte så pjåkig ut. Handskarna och shortsen ser verkligen ut som latex, men bh:n ser mest plastig ut. Vad använder du för ljussättning på din lilla studio? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet juni 26, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2009 Yes den är mycket nice. Har inte sett många andra så pass stora figurer som håller den goda kvalitén. Svårt att fånga på bild dock men det har definitivt gjort mig sugen på mer stora figurer. Får se vad som köps in under de kommande månaderna ;) Ljussättning? Säger de inte att det befintliga ljuset är det bästa ljuset, heh. Min "studio" är så anspråkslös den kan bli. Några vita papper som hängts upp på en skokartong och två fönster som står för belysning. Jag önskar jag hade lite färgade papper och bra ljus att leka med men detta duger gott. Har man lite Photoshop-kunskaper och vet hur man skall hantera kameran och RAW-bilder så går det mesta :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 26, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juni 26, 2009 Ojojoj, Meatrose lär smälta när han ser de där bilderna :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet juni 26, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2009 Tror du? I sådana fall får han här några mer. Tog mig tiden att fota några av mina figurer igen fast med HDR-tekniken. Blir riktigt nice. Lite varierande resultat men det är mest för att jag är lat och inte orkar justera varje bild lika bra. Såhär kan en helt obehandlad bild direkt från kameran se ut. Jämför med första bilden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 29, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2009 Maru & Moro Haruhi extravaganza Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Kommer mer bilder inom kort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 [åsmness] Jag var tvungen... :o~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Kul att du gillade den :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Zwei bilder Ursnyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet juli 20, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2009 Kommer mer bilder inom kort. Vad använder du för kamera? Riktigt nice kvalité. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet juli 20, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2009 Tackar gubbar! Jag fotar med en Canon EOS Digital Rebel, eller 300D som den heter här i Europa. Börjar få några år på nacken men har man bara tålamod så tar den riktigt bra bilder :) Objektivet jag använder är ett Tamron 90mm macro-objektiv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet augusti 8, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2009 Akiyama Mio Alter Ver är fetbokad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet augusti 8, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2009 Kan passa på att visa upp några av mina senaste förhandsbokningar också. Mio givetvis! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 8, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2009 Kan passa på att visa upp några av mina senaste förhandsbokningar också. Mio givetvis! Fixade en förhandsbokning jag också :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg