Pthia Skrivet mars 27, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2009 Nu har alla 3 statyer jag beställde innan kommit så slänger upp en bild här. Håller dock med flaskis lite om att den Kyou figuren inte gör henne riktigt rättvis. Den var mindre än jag trodde men har den precis kommit så kan jag ju inte köpa en ny nu direkt så denna får duga :P EDIT: Det är föresten ingen som vet om ed funderar på att göra figurer av Chaos Head? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet mars 30, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 Blir en preorder på denna snart tror jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 30, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 Blir en preorder på denna snart tror jag Whoa, nice! Snyggaste figuren på många sidor! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet mars 31, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2009 Inte sant? Lade faktiskt min order på den just nu. Kyou no Kyoukai-figurerna är riktigt läckra. Hade velat ha figuren på Shiki i kimono också men hade icke pengar då >_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet mars 31, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2009 Hade velat ha figuren på Shiki i kimono också men hade icke pengar då >_< Och den verkar ju vara slut överallt T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 7, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 7, 2009 Wohoo, Min Haruhi Gekisou version kom idag! Precis som förra gången så hade Hobby Search skrivit fraktpriset på tulldeklarationen, vilket slutade som en billig historia :) Fler bilder från olika vinklar Sen märkte jag att min nya kameras makroläge på 2 cm kunde användas till något som Sceleris skulle uppskatta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 7, 2009 Anmäl Share Skrivet april 7, 2009 Wohoo, Min Haruhi Gekisou version kom idag! Precis som förra gången så hade Hobby Search skrivit fraktpriset på tulldeklarationen, vilket slutade som en billig historia :)Sen märkte jag att min nya kameras makroläge på 2 cm kunde användas till något som Sceleris skulle uppskatta Oshiri Camera desu :3 nice ^^ Får jag sova nu ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 7, 2009 Anmäl Share Skrivet april 7, 2009 omfg...! Spoiler PA-N-TSU! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 9, 2009 Anmäl Share Skrivet april 9, 2009 Lite "större" bilder på samma figur Endast länkar eftersom alla bilder är 2848x4288 och ca 1MB stora Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet april 9, 2009 Anmäl Share Skrivet april 9, 2009 Bättre Haruhi-figur får man nog leta länge efter. Nice catch guys! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 9, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 9, 2009 Lite "större" bilder på samma figurEndast länkar eftersom alla bilder är 2848x4288 och ca 1MB stora [....] Ville inte göra för stora bilder, så jag förminskade dem innan jag laddade upp dem. Lika bra, eftersom fullzoom ändå blir flera gånger större än skärmupplösningen. Grattis till ett najs inköp! Vart köpte du din från? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 15, 2009 Anmäl Share Skrivet april 15, 2009 Ville inte göra för stora bilder, så jag förminskade dem innan jag laddade upp dem. Fast jag tyckte dom var lite oskarpa, handhållen+dåligt ljus? ;) Grattis till ett najs inköp! Vart köpte du din från? Samma ställe som du, Hobby Search Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 16, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 Fast jag tyckte dom var lite oskarpa, handhållen+dåligt ljus? ;) Ja, handhållen plus makroläge i dåligt ljus. Försökte dock ställa upp ISO:n lite högre för att skapa lite skärpa, vilket syns på kornigheten på vissa bilder. Kör f.ö kompaktkamera, en Canon Ixus 870 :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 en Canon Ixus 870 :> En väldigt bra kamera, har också en sådan. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 16, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 en Canon Ixus 870 :> En väldigt bra kamera, har också en sådan. ;) o/ Klart en av de bästa kamerorna i kompaktkameraklassen <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet april 21, 2009 Anmäl Share Skrivet april 21, 2009 Fick dom här läckra figurerna idag! ;) Pantsu Shoot Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet april 27, 2009 Anmäl Share Skrivet april 27, 2009 Shit. Figurer har inte blivit billigare direkt. Har kanske med den svaga kronan att göra också till viss del. Min Villetta-figur skickades idag och för den fick jag betala 750kr. Tidigare har det legat runt 500-550kr. Sen lär man väl åka på tull också o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WOOLAN Skrivet april 28, 2009 Anmäl Share Skrivet april 28, 2009 Fick Haruhi Suzumiya Gekisou Ver. och Golden Darkness för två veckor sedan. Väldigt fina båda två. Gillar Haruhi-figuren nåt enormt. Mobilkamera bild på Yami-chan. (Jag måste skaffa en ordentlig kamera) Shit. Figurer har inte blivit billigare direkt. Har kanske med den svaga kronan att göra också till viss del.[...] Sen lär man väl åka på tull också o/ De två figurerna kostade 1 567 kr varav 464 kr är för frakten (EMS). Så klart så åkte man på 276 kr tull på 2kg paketet. Äcklig tull. Men det är hemskt vad den svenska kronan är svag, ja. Trist som fan att det är sådana här tider. Finns så många fina figurer på min vill-ha lista. Kan ju bara hoppas på att kronan inte blir svagare, utan tar igen sig sakta men säkert... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 28, 2009 Anmäl Share Skrivet april 28, 2009 Asahina Mikuru Extravaganza dök upp idag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 28, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 28, 2009 Asahina Mikuru Extravaganza dök upp idag Ska du samla alla tre? Själv ska jag om möjligt köpa Yuki. Vi får se hur min budget blir :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 28, 2009 Anmäl Share Skrivet april 28, 2009 Ska du samla alla tre? Japp, beställde/bokade alla tre samtidigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet april 28, 2009 Anmäl Share Skrivet april 28, 2009 Asahina Mikuru Extravaganza ser snygg ut wilfried :) Har Extravaganza serien förbokad, men från TL, så jag får väl dom innan jul(ha ha). Figurer har blivit rätt dyra pga av dålig krona jämfört den amerikanska dollarn och japanska yen, för att inte tala om euron, hoppas på bättre tider snart. Beställde dessa figurer: Vocaloid - Miku Hatsune World is Mine School Days - 1/8 Kotonoha Katsura Hyakka Ryoran - 1/8 Yagyu Jubei Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet april 28, 2009 Anmäl Share Skrivet april 28, 2009 De var riktigt schyssta alla tre arcium, men det är väl vad man kan förvänta sig av GSC, Alter och Kotobukiya. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet april 30, 2009 Anmäl Share Skrivet april 30, 2009 Idag kom min Villetta-figur. Fick t.o.m den levererad av brevbäraren och ingen tull bidde det heller! *yay* Här kommer lite bilder. Postar bara ett urval, resten finns här. Wallpaper för de som vill ha :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 30, 2009 Anmäl Share Skrivet april 30, 2009 Varför har hon inga kläder på sig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg