koromo Skrivet maj 26, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2010 Solorath: Nanoha var klart värd priset, ska ta bilder i helgen om vädret tilllåter. Nu börjar man bli orolig för de höga valuta priserna på Yen och US Dollar, båda över 8kr, och nu rasslar helt plötsligt alla mina preorders in, blir tvungen att säga upp en rad figurer i Juni/Juli tills min ekonomi blir bättre :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet juni 2, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2010 Lite bilder på Nanoha: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 2, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2010 Ett par mjukisar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 8, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet juni 23, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2010 Fick dessa figurer idag! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juni 24, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2010 Är det någon som har koll på när den nya Tohsaka Rin figuren släpps som någon postade en bild på för ett tag sedan här? Det känns som att den behövs i samlingen av Fate/Stay Night figurer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet juni 24, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2010 Har inte skrivits något mer om denna på senaste. Alla går och väntar på ett releasedatum dock. Kommer väl någon gång till vinter skulle jag tippa på. Preorder om någon eller några månader. Förhoppningsvis! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet juni 24, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2010 Troligen vinter eller nästa vår eftersom Good Smile bara haft en prototyp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 24, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juni 24, 2010 bokade denna: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet juni 25, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2010 Fate Testarossa ~Phantom Minds~1/7 Alter, release 2010 November. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 25, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juni 25, 2010 arcium sa: Fate Testarossa ~Phantom Minds~1/7 Alter, release 2010 November. http://i183.photobucket.com/albums/x82/arcium/a631375d.jpg oooh, äntligen ett komplement till min nya Nanoha-figur Edit: Vart bokade du den? Hobby Search verkar inte ha den i sitt sortiment D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet juni 25, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2010 @flaskis: kommer nog att kunna beställas om några månader. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 29, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet juli 7, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 7, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juli 7, 2010 induce sa: http://myfigurecollection.net/image/induce1278438937.jpeg Haha, söt bild <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet juli 7, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2010 Tackar! :D In och favorisera på MFC nu så den blir photo of the day! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 7, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juli 7, 2010 Favorite:d Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet juli 7, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2010 Så ska det låta! Haha. Hänger lite dåligt i den här tråden nu känner jag sen jag blev aktiv på MFC. Det har postats några fina bilder och figurer på senaste i alla fall! Och just precis idag skickades Senhime. Ska bli intressant att se. Jag har fem figurer (tror jag) i juli. Både bra och dåligt :);; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 8, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juli 8, 2010 arcium sa: Fate Testarossa ~Phantom Minds~1/7 Alter, release 2010 November. Så där, nu finns den uppe på Hobby Search för bokning, och jag har bokat mig ett ex! Kommer passa väl ihop med Nanoha-figuren från filmen även den gjord av Alter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet juli 8, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2010 Härligt :) , kanske får man den innan jul? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet juli 12, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2010 Fick hem denna figur :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet juli 15, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2010 Denna tyckte jag var söt. Kanske kan vara av intresse för er andra också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet juli 25, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2010 En hel del intresanta figurer som kommer ut, har visats på helgens Wonder Festival 2010 summer, här är länkar till lite bilder :) http://wcloudxkumo.wordpress.com/ http://www.foobarbaz.jp/2010/07/wf2010summer_qr.html#extended http://akibahobby.net/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet juli 30, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 14, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg