induce Skrivet april 11, 2010 Anmäl Share Skrivet april 11, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 14, 2010 Anmäl Share Skrivet april 14, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet april 15, 2010 Anmäl Share Skrivet april 15, 2010 En del kanske redan har sätt den här sidan, men på den kan man söka efter figurer som kommit ut efter åren. http://www.figure-database.com/home.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet april 22, 2010 Anmäl Share Skrivet april 22, 2010 1/7 ClalaClan Swimsuit Ver. av Max Factory, release Okt 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet april 22, 2010 Anmäl Share Skrivet april 22, 2010 Swimsuit-serien är riktigt läcker! Sexig figur också, men tror det blir lite väl mycket för mig. Vi får väl se :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet april 23, 2010 Anmäl Share Skrivet april 23, 2010 Beställde denna Amae Koromo figur idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet april 29, 2010 Anmäl Share Skrivet april 29, 2010 Idag fick jag hem denna figur.. Kommer fler bilder men tills vidare får ni hålla till godo med denna och dessa filmer: boxen och figuren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 29, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet april 29, 2010 Fick också min Yui idag. Ska ta bilder imorgon :) Riktigt bra gjord Les Paul. Däremot så stack nylontrådarna (dvs strängarna) ut en bit på stämskruvarna. De verkar göra det på din också induce. Jag knipsade av dem med en tång. Edit: Märkte även att de fått med texten "rythm" och "treble" på pickup-switchen längst upp på kroppen av gitarren, snyggt :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet april 30, 2010 Anmäl Share Skrivet april 30, 2010 Citat Riktigt bra gjord Les Paul. Däremot så stack nylontrådarna (dvs strängarna) ut en bit på stämskruvarna. De verkar göra det på din också arcium. Jag knipsade av dem med en tång. Tror att du menar "Induce", jag har inte fått min ännu :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 1, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet maj 1, 2010 arcium sa: Citat Riktigt bra gjord Les Paul. Däremot så stack nylontrådarna (dvs strängarna) ut en bit på stämskruvarna. De verkar göra det på din också arcium. Jag knipsade av dem med en tång. Tror att du menar "Induce", jag har inte fått min ännu :( Haha, fail. Tror jag blandade ihop din post innan hans D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet maj 8, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2010 Väntar på lite saker från Hobby Search efter golden week uppehållet, men det börjar bli kostsamt när kronans värde sjunker mot japanska yen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet maj 8, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2010 arcium sa: Väntar på lite saker från Hobby Search efter golden week uppehållet, men det börjar bli kostsamt när kronans värde sjunker mot japanska yen. Skoja inte... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet maj 9, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2010 arcium sa: [...]men det börjar bli kostsamt när kronans värde sjunker mot japanska yen.Inte kul när kronan tappar en yen i värde mot yennen på en vecka. Och det är irriterande att butiken där jag köper mina serier bara löser in sina kortköp en gång i månaden. Så om något skickas i början av månaden får jag vänta till början av nästa månad innan jag får veta vilken växelkursen blir. Under en månad kan mycket hända. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet maj 11, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2010 Fick dessa figurer igår :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet maj 11, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2010 Sexiga tjejer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 12, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solorath Skrivet maj 13, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2010 La nyss en pre order på Senjyogahara från Bakemonogatari. Riktigt fin figur imo. Väntar också min första Gathering figur ifrån E2046, får se hur bra paintjob det är. Kommer förhoppningsvis nästa vecka. URL för båda: Hitagi Senhyogahara Devil Girl, vet inte riktigt vem men tror det är Lisianthus från Shuffle! :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet maj 16, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2010 tyckte den här bilden var kul :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 16, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet maj 16, 2010 Solorath sa: Devil Girl, vet inte riktigt vem men tror det är Lisianthus från Shuffle! :3 Det där är något originalverk. Jag har en bild på just den tjejen: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 16, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2010 Var hittar man surströmmings-tjejen? Ska man bara ha en figur så är det ju helt klart denna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet maj 16, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2010 du hittar henne här:http://www.1999.co.jp/eng/10117303 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet maj 18, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2010 Alter öppnar preorder den 19 Maj på denna Little Busters figur: Sasaegawa Sasami :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet maj 24, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2010 Fick äntligen hem Nanoha Takamachi-exceed mode figuren :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
McDunk Skrivet maj 24, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2010 Nog för att jag inte samlar på figurer men dom är doc VÄLDIGT söta måste jag säga. Synd man bor hemma och inte kan sammla D: man skulle ju bli kallad wierdo XD hhaha! Iaf. jättesnygga figurer boyz :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solorath Skrivet maj 24, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2010 arcium: Alltid gillat Exceed Mode figuren, och funderat på att införskaffa den. Men för mycket som kommer ut hela tiden och lever på studiebidrag. xD Hoppas på lite bilder vid senare tillfälle. :3 McDunk: Trodde också att familj/vänner skulle tycka att det var weird att samla på figurer men alla som ser dom tycker om dom. ^^ Sen om dom säger vad dom tänker vet man ju aldrig. :3 Dock så blir det bara mer och mer så fort man börjar samla, iaf för min del. Köpte min första figur september förra året och spenderar nog 90% av alla pengar jag får(vilket inte är mycket, ett studiebidrag) på figurer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg