flaskis Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Tänkte att en tråd som denna skulle passa bra i denna forumsdel, med tanke på att många av figurköpen folk här gör postas i animeköp-tråden, vilket jag inte tycker passar precis :P Så posta gärna här när er nya figur har kommit :) Hursomhelst gick jag och hämtade denna skönhet föreställande Louise från Zero no Tsukaima på posten idag: 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 1, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 För att fylla ut lite kan jag flytta bilderna jag själv postade i animeköpstråden på mitt förra inköp av Fate Testarossa från Mahou Shoujo Lyrical Nanoha A's: En alltid lika viktig bild Sådär <3 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Som sagt, mycket fina. Fast gillar din Shana bäst. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Hahaha. Shit va nice flaskis. Du har en fin samling av allt. Bra skit! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Sjukt fin samling flaskis;D ok, känns jävligt dumt att posta denna bilden efter flaskis imbabilder, plus att det är dålig kvalitet pga av min mobil och så vet jag intes ens om den räknas, men here we go -.- Skratta inte!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 Riktigt nice! :) Fått min Fate nu och är faktist nöjd fast bilden blev väl inte superbra. Kamera i mobil är väl ingen höjdare. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 flaskis, vilken tillverkare e det som gjort den Louise? den e totally win! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 7, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2007 Fick min Feena handduk idag och tänkte att jag kan likabra låna den här tråden för att visa(om det nu går bra). Ser den lite skrynklig ut men det är för att jag la den på mitt täcke. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 7, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 7, 2007 Hett! Vart fick du tag på den? Skulle gärna vilja ha en liknande, eller kanske annat om andra motiv finns. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 7, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2007 Köpte från: http://www.1999.co.jp/eng/10054326 Det verkar inte finnas andra motiv med just Feena(kanske finns på andra ställen?) men den är jävligt snygg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet mars 21, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2007 köpte denna idag, hoppas den kommer snart :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet april 20, 2007 Anmäl Share Skrivet april 20, 2007 beställde nyss 3 figurer:p har dock ingen direkt imponerande sammling än^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Det där är vad jag kallar Samling Borde börja samla lite saker jag själv :O Föressten vart haru köpt alla filmerna t.e.x hemsida ? 8) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet maj 18, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2007 Här är några av mina anime figurer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 18, 2007 Den där Suigintoufiguren skulle jag dö för att få tag på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet maj 18, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2007 Jo Suiseiseki är snygg, hade man råd skulle man köpa all Rozen Maiden figurerna i 1/8 storleken. Dom små figurerna är fina dom med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 18, 2007 Har du möjligtvis länk till butiken där du köpte den? För övrigt skrev jag fel i all hast. Jag menade såklart Suigintou. Jag skyller på Skatan Milla för att ha påverkat mig ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet maj 18, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2007 Fel upstår ibland, här är länk till där jag köpte min: http://www.hlj.com/hljlist2/?MacroType=ComMod&SeriesID=1412&Dis=-2&GenreCode=Fig Dock är min version slutsåld, men en limited edition ska enligt HLJ finnas den här månaden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 18, 2007 Tackar. En limited edition bokad :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet maj 18, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2007 Jag hoppas att du får den snart, det enda jag kan se på bilden är att hon håller en ros, min håller en fjäder. Vore kul om man kunde se några andra skilnader, om du får tid sen kan du ta en bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 18, 2007 Vi får se när den kommer, men minst två bilder är en självklarhet ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet maj 23, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2007 Här är min senaste anime figur, Mai Kawasumi från anime serien Kanon. Figuren är gjord av Kotobukiya och av storleken 1/8. Kanin öronen är optional och kan tas av.[/url] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 24, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2007 Hallå? Vafan? Inga pantyshots? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet maj 24, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2007 Ha ha, glömde vist ;) Vad sägs om denna Sceleris? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 24, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2007 Lite låg upplösning och dålig skärpa, men... Sceleris approves! Det är inte jag pä bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg