Sandera Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 ..Titeln syftar på att jag plötsligt blivit en furryartist.:C således kommer det vara massa hundar och sådant i denna lilla tråd,och ytterst få människor. HEHÖÖÖ. Kaibutsu till GG.Tigerns färgläggning blev helt...urk,men annars rätt nöjd.: > hurrah för supersimpla bakgrunder! Japansk terrier,Great dane eller wtf rasen heter på svenska,Tjeckisk varghund tre bilder till en bilddatabas på ett hundSIM.har tusen fler hundbilder,men dem ska jag ej tråka ut er med.c; Adair. egen karaktär.: > var tänkt till void tidigare,men..öh.ville hellre ha en människa för mer dynamik och skit,så skortade den iden.om ni plötsligt älskar han och tanken på adair i void,hojta till .__. Adair goes SMISKIG väääldigt nöjd med denna bilden.C8 lightsource-övning. adair goes människamedblåhudochhorn. Ah,bakgrunder,min största fiende! första bilden på Adair.var tänkt att vara eld i bakgrunder och kol han går på men..tja. .__. Angelo GG's karaktär.<3 numret ni ser på vissa bilder är mitt användarID på en sida.namnet ni ser är mitt användarnman på andra sidor..uppenbarligen.D: p.s,jag lovar att rita mer människor och skanna alla 203942034 skisser jag har.D: p.p.s, den som köper mig en tablet får ett årts bildslaveri av mig.:C p.p.p.s,MIN AV ÄR SEXIGARE ÄN DIN. C&C tack.<3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 YAAAAYZDINABILDERHÖASHEMLI. Älskar dina bilder. Höööhöhöa. Speciellt bilderna på Kaibutsu och Angelo, vilket inte var så svårt att lista ut men. >XD Gillar också bilden på Adair som människa väldigt mycket.~ (: p.s, min av är är ännu sexigare. ( inte för att jag tycker att din av är det men... x_x AJA... XD ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet februari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 Aidar, e fett cool XD du vann just en fanart, skulle vilja ha en ref sheet på honom XD XD Men iaf, en tablet kostar inte dyrt, jag har en trust wireless 1200 kr bara A4 till yta, lite sämre än Wacom dock, men den duger iaf och fungerar :) Och av någon anledning så gillar jag dina furrybilder :D, fett gulliga <3 Sen nu till KRITIK eftersom du bad om det C&C tack FAST DET KOMMER SENARE xD, imorrn typ :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 2, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2007 De första var ju helt underbar. Tigern är hur söt som helst! Sista bilden känns lite udda när det är så skarpa konturer kring hunden och molnen är så diffusa. Annars väldigt fina bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg