Genma Skrivet februari 26, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2007 Det är inte allas favoritserie kanske, men mer animé på svensk TV är alltid kul. Naruto går klockan 23 på kanalen "ztv.se", som kan ses via bl.a. Boxer eller kanalens hemsida. Seriositeten känns lite sisådär, enligt rykte sändes åtminstone kvällen avsnitt med japansk tal, utan text. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet februari 26, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2007 Vad är meningen att sända det om ingen fattar? :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 ... och att Bärsärk, Ninja Scroll och så småningom Samurai Champloo skall börja borde kanske också ha nämnts. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 Fan att man missade det igår >:) . Ville se hur dom hade gjort översättningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet februari 27, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 ... och att Bärsärk, Ninja Scroll och så småningom Samurai Champloo skall börja borde kanske också ha nämnts.Det är inget jag känner till. Källa? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 Det är inget jag känner till. Källa? Det skrev Ahmedo i denna tråd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddis Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 De hade ingen bild när man kollade online och de som kollade på tv märkte nog att de inte hade någon översättning... På ztvs hemsida står det ''demonvarg'' i beskrivningen av Naruto, det är ju en räv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 Det är lugnt, det är Naruto. Man tittar ändå bara för att se när de slåss. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 ZTV ber om ursäkt på sin webbsida. På grund av tekniska problem så blev vi lite mer japanska än vad vi hade tänkt oss igår. Vi ber givetvis om ursäkt för detta och sänder första och andra avsnittet i kväll, den 27 februari kl. 23.00. Denna gång med svensk text! Personligen ser jag mer fram emot Berserk ;p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 Happ, det måste man ju se. Ska bli kul att se hur översättningen blir, och det är ju alltid bra med anime på svensk tv. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 Jag är glad sålänge de inte börjar dubba det till svenskt tal i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 Jag är glad sålänge de inte börjar dubba det till svenskt tal i alla fall. det som är så kul bokstavligt talat.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 För oss som inte har ZTV, hur kan vi se det på ZTV's hemsida med bild och inte bara ljud? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet februari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 Då Kidd börjar översätta Naruto åt ZTV ska det nog klara upp sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet mars 3, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2007 Det går INTE att se Naruto på ZTVs hemsida, även om de påstår det. Deras stream har ALDRIG funkat för någon och kommer aldrig funka (300 arga kommentarer om det på sveriges största naruto sida bekräftar det). ZTV känner till problemet (De har väl fått en sisådär 100 mail om det) men låtsas som ingenting, de går heller inte ut och ber om ursäkt för att det inte går att se deras stream-överföring. Men det låter ju onekligen bättre om de skriver på hemsidan att det går att se ZTV via deras hemsida, även om det inte finns ett korn av sanning i det hela. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 3, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2007 meh, där ser man, undrar ifall KO skulle reagera på detta... antagligen inte, men man vet aldrig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet mars 3, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2007 Någon på BCmanga postade vad jag antar är ett citat från ZTV - de har ingen rätt att sända just Naruto via nätet, så därför är det tomt då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M_135 Skrivet mars 8, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2007 Någon på BCmanga postade vad jag antar är ett citat från ZTV - de har ingen rätt att sända just Naruto via nätet, så därför är det tomt då. Det var tomt hella tiden inte bara under Naruto. Nu fungerar det även för Naruto. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seraph Skrivet mars 10, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2007 Det går INTE att se Naruto på ZTVs hemsida, även om de påstår det. Deras stream har ALDRIG funkat för någon och kommer aldrig funka (300 arga kommentarer om det på sveriges största naruto sida bekräftar det). ZTV känner till problemet (De har väl fått en sisådär 100 mail om det) men låtsas som ingenting, de går heller inte ut och ber om ursäkt för att det inte går att se deras stream-överföring. Men det låter ju onekligen bättre om de skriver på hemsidan att det går att se ZTV via deras hemsida, även om det inte finns ett korn av sanning i det hela. Där har du faktiskt fel. Ja, det går inte att se Naruto via stream eftersom de inte har rättigheter. Men du har fel om att det aldrig funkat för någon. Jag tittar alltid på ZTV via streamen. http://www.ztv.se/live.php tsk tsk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet mars 10, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2007 Där har du faktiskt fel. Ja, det går inte att se Naruto via stream eftersom de inte har rättigheter. Men du har fel om att det aldrig funkat för någon. Jag tittar alltid på ZTV via streamen. http://www.ztv.se/live.php tsk tsk. Han har hälften rätt. För många av oss så fungerar inte ZTV's Live-sektion alls. Bara ett fåtal av mina vänner får den sidan att fungera som den ska. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seraph Skrivet mars 13, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2007 Enda skyddet som finns för att inte visa Naruto på webben är en bild. Öppna asx länken i Windows Media Player http://www.ztv.se/live/ztvlive.asx så går det utmärkt att se Naruto :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 13, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2007 Enda skyddet som finns för att inte visa Naruto på webben är en bild. Öppna asx länken i Windows Media Player http://www.ztv.se/live/ztvlive.asx så går det utmärkt att se Naruto :p Whoa, det fungerar ju till och med i Mplayer. :D (Men man måste öppna ztvlive.asx som en textfil och använda sig av URL:en i filen. Att öppna asx-filen direkt fungerade inte.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guttso Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Någon som har lite källor på att berserk ska sändas eller ska det förbli ett rykte? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Någon som har lite källor på att berserk ska sändas eller ska det förbli ett rykte? Det sänds. Jag såg första avsnittet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Det är som Sceleris säger. Nästa avsnitt är då Zodd introduceras. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg