Ragathol Skrivet juni 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2004 Åhå.. nytt forum, nytt media osv... :) Kanske ska lägga upp lite här också då... Jag börjar med det senaste, vill ni ser mer gammalt, titta på min DeviantArt-sida Detta är fanart av två karaktärer, skapade av ref. Inte så mycket att säga.. Digibees är i konflikt med Team Killobyte! Tusch/Photoshop/Foto Finns som Skrivbordsunderlägg om ni vill... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Hmm.. Gillar tyvärr inte meccha liknade saker men du är bra på att rita.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Errr.. nu förstod jag inte. var det du eller nån annan snubbe som ritat det där. Mycket snyggt föresten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Rags? Har du hittat hit? Kul! :D Hur går det med nya sidan förresten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pjat Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 heh.. snyggt. Gillar det rosa håret/Mecha skarpt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Tjena rags, jaså du kom hit tillslut ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Snygg bild föresten, Är hon till höger (vårt höger) den karaktär som du hadde 3d modelerat vapnet till i nån bild? tycker jag känner igen henne! som sagt snygg bild men den rosas vänste arm ser lite akward ut, liksom lite fel rörelse lr pose. Kan inte specifiera mer än så! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet juni 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Gafvert: Det är min bild, inte mina karaktärer... Pjat: Yo :) Zaffe: Japp, det är hon.. (nuclear) Yoko. Mmm.. Yumiko är väl inte helt klockish... men men Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet augusti 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Nytt crap... yeah. Av okänd anledning skolflicka... typ. I japansk trädgård... typ. Bakgrunden är tagen från "Deleter Scenery Cut Collection 3", men färglagd av mig... Skjortan förvränger formen en del , ska ändra det snarast... Tusch, Photoshop, 4 timmar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Mycket snyggt. Det enda jag kan anmärka på är att det ser lite lustigt ut ovanför högra bröstet. Kroppen ser ut att sluta tvärt där, som om armen är borta ungefär. Annars är det stiligt. Tummen upp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 *Hellis går in i hörn och gråter över att han inte kan teckna så där* Ärligt talat skitsnyggt! Det ända var väl det som japs påpeka då.. Men skulle du väl ändra (eller vad det nåt annat?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Första bilden: Hur låter man små flickor leka med såna där stora vapen? Jätte snygg färgläggning och bakgrund och karaktärena ser inte riktigt ut att passa ihop. Tänker på explotionen!! Den andra bilden: fint ritad tjej och hyper snygg bakgrund. Skuggningen är perfektion! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 jo som dom sa...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet september 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Fanart/tribute art av en av mina absoluta favoritserier, Blue Monday, av Chynna Clugston-Major :D Den är helt underbar, läs nu! Karaktärer från vänster till höger: Erin, Bleu, Victor, Clover, Alan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 11, 2004 Anmäl Share Skrivet september 11, 2004 Den sista där är väldigt bra. Men du verkar ha satt tjejen och killens ena öga för långt till vänster, de två till höger alltså. Huvudet blir lite deformerat då ögonen inte sitter riktigt där de ska. Men du får fortfarande ett fint plus för den. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet september 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 11, 2004 Jag kan fortfarande inte det där, det är så jobbigt... Tack iaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 11, 2004 Anmäl Share Skrivet september 11, 2004 du ä grym hur länge har du tecknat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet september 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 17, 2004 Jag har alltid ritat, men mangainspirerad stil i circa tre år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet september 17, 2004 Anmäl Share Skrivet september 17, 2004 Sista bilden.. var riktigt snygg ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 grymma bilder :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet oktober 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Ayane från Dead or Alive. Ville göra något annorlunda, så hon fick lite normalare kläder Den är ganska blah... men men.. man går vidare. Proportionerna ser ganska fuckade ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 tycker det va rätt bra...har iofs inte sett den riktiga karaktären....men den är rätt bra iaf... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Har inte heller sett den riktiga karaktären men jag tyckte den va hel*etes snygg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Imponerande :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 *dräglar* Aynane! :) Proportionerna ser bra ut, enligt mig. Det är bara armarna som kanske är lite mysko, men inget som man direkt tänker på. Älskar kläderna, särskilt byxorna, dom är riktigt fräscha! Hmm, nu när jag tänker efter, hennes ansikte kanske ser lite för robust ut.. större ögon skulle kanske hjälpa. Men det är dock inte säkert, bilden är bra som den är ändå. Färgläggningen är helt suverän, som vanligt, du har med skuggor och ljus och har passande färger. Bakgrunden är riktigt fin den med. Bra gjort, jättefin bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg