JockeII Skrivet mars 14, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2007 kan det vara den extremt dåliga filmen, Eragon? Så var det ja! Dom kassa bröderna. Tyckte jag kände igen den men kunde bara inte komma på vilken det var, såg ju den på bio fast förträngde den väl. ;< Okej så dålig var den inte men den var verkligen inte mycket att hurra för. Men bättre än ingen fantasyfilm alls. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 14, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2007 och det var rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 15, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2007 hur man kan vandalisera en så bra fantasy så mycket som Eragonfilmen har gjort är helt obegripligt.... next! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 15, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2007 The Nightmare Before Christmas Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 15, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2007 trodde jag skulle kunna klara mig en stund med denna världsklassiker :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 15, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2007 trodde jag skulle kunna klara mig en stund med denna världsklassiker :( YOU FAIL IT! Ny bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 sorry för tiden men jag fastna vid baren :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 The Green Mile Om det är rätt ( ), så måste någon annan fixa nästa bild. är inte hemma så jag kan fixa en :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 det skulle jag också gissa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 jaa det är rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 The Green Mile Om det är rätt ( ), så måste någon annan fixa nästa bild. är inte hemma så jag kan fixa en :S Då tar jag mig friheten. Ganska lätt för den som kan bra asiatisk film B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 Kikujiros sommar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 Kikujiros sommar. Korrekt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 Fortsätter på den asiatiska linjen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 Fortsätter på den asiatiska linjen. TAAANY! Min älskade Tony Leung Chiu-Wai som slog ut Robert de Niro i skådespelartävlingens första omgång på filmtipset(.se). Det kan ju vara Infernal Affairs 1 eller 3. Men det bör ju vara ettan. Jag chansar på Infernal Affairs! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 Rätt, så klart. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 16, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2007 Då kommer en av sydkoreas bästa filmer. Fan va hårda de 2 längst fram är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 17, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2007 Nu har jag gjort bort mig rejält. Borde börjat med en svårare bild för filmen, men jag börjar med den lättaste. Så om ingen kan denna så har jag ingen direkt bättre bild att ge. Men jag tror ändå någon kan denna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vxl Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Kanske dags att ge lite skriftliga ledtrådar? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Kanske dags att ge lite skriftliga ledtrådar? :P Har tänkt göra det men suddat varje gång. Alltså kan ingen filmen utifrån bilderna så kommer ingen kunna filmen med handlingen, om man inte googlar/fuskar. Vet ej heller hur jag ska skriva, men jag pröver ändå. Sydkoreansk film från 2001 av Kwak Kyung-taek. Handlar om 4 pojkar som växer upp tillsammans under 70- och 80-talet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Friend Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Friend JA! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Ny: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 19, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2007 Kom igen nu va. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg