Exxus Skrivet maj 1, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 1, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2007 Ser ut som Ron Jeremy i mitten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet maj 1, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2007 Tar vi en lättare bild nu ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 1, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2007 Glömde av denna :/ Lägger upp 2 bilder eftersom de inte visar så pass mycket var för sig. Oddball ;) Synd bara att jag inte hade koll på tråden :/ Har ingen aning om vad nuvarande film är dock, ser ut som nån äldre gangsterrulle dock. Inte sett men scarface? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet maj 1, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2007 Glömde av denna :/ Lägger upp 2 bilder eftersom de inte visar så pass mycket var för sig. Oddball B) Synd bara att jag inte hade koll på tråden :/ Har ingen aning om vad nuvarande film är dock, ser ut som nån äldre gangsterrulle dock. Inte sett men scarface? Visst är det Scarface ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 2, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2007 Say hello to my little friend! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 2, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet maj 4, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2007 Ny bild? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 5, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 5, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2007 THE ISLAND? Vill få det till Scarlett och Ewan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 5, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2007 Ooh! Go Mellow!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Pulp Fiction? Vill ha att mannen i kostym är Samuel L. Jackson. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Pulp Fiction? Vill ha att mannen i kostym är Samuel L. Jackson. Feil. Han är vit, från Europa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Nu bör man se "boxaren" (ingen ledtråd, bara beskrivning av händelse och person på första bilden) lite bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Långsökt med ball ledtråd: Shinichirô Watanabe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 Ledtråd nummer 2: Watanabe har gjort Cowboy Bebop. Finns en karaktär i Cowboy Bebop som heter samma sak som filmen. (Dumt att välja denna filmen, inte många tells i en sådan här film + att inte många tittar på sådan här film.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 Pierrot le fou? =_= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 8, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2007 Pierrot le fou? =_= JA! Hur kom du fram till detta? Har du sett filmen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 8, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2007 Hur kom du fram till detta? Har du sett filmen? Nej, jag kom ihåg att du hade pratat om den på IRC. Det + Bebop-ledtråden = värdig gissning. Nästa: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 8, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2007 Hur kom du fram till detta? Har du sett filmen? Nej, jag kom ihåg att du hade pratat om den på IRC. Det + Bebop-ledtråden = värdig gissning. Omg! Jag brukar ju öppna vissa dagar med "HELLO BOY!" som Pierrot le Fou säger till Spike i Cowboy Bebop. Jag tycker det låter roligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 8, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2007 Omg! Jag brukar ju öppna vissa dagar med "HELLO BOY!" som Pierrot le Fou säger till Spike i Cowboy Bebop. Jag tycker det låter roligt. Jag föredrar denna: "HELLO GENTLEMEN... Omae no inochi wo morai ni kita." ("Ditt liv har kommit till sin ände.") Hur som helst är detta filmen ni ska gissa på: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 8, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2007 Omg! Jag brukar ju öppna vissa dagar med "HELLO BOY!" som Pierrot le Fou säger till Spike i Cowboy Bebop. Jag tycker det låter roligt. Jag föredrar denna: "HELLO GENTLEMEN... Omae no inochi wo morai ni kita." ("Ditt liv har kommit till sin ände.") HAHAHA! JA! Den är nog fan nästan bättre! Har för mig jag har den i min stora Cowboy Bebop-musiksamling. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 9, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet maj 9, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2007 Ser ut lite som House on the haunted hill. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg