NatteN Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Hade också gissat på Big Nothing eftersom mannen som stå bredvid Schwimmer är Simon Pegg från bla. Hot Fuzz och Shaun of the Dead. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Kakan det är ju rätt ^^ stålt jag blir nu :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 26, 2007 Anmäl Share Skrivet april 26, 2007 Jag visste väl att mitt utmärkta detektivarbete inte skulle slå fel! (ignorera adressen som är inpräntad på bilden :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 26, 2007 Anmäl Share Skrivet april 26, 2007 Office Space? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 26, 2007 Anmäl Share Skrivet april 26, 2007 Nix! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mistermassive Skrivet april 26, 2007 Anmäl Share Skrivet april 26, 2007 jurassic park? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 26, 2007 Anmäl Share Skrivet april 26, 2007 We have a winner! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mistermassive Skrivet april 27, 2007 Anmäl Share Skrivet april 27, 2007 här kommer en klassiker Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mistermassive Skrivet april 27, 2007 Anmäl Share Skrivet april 27, 2007 lägger upp en ny bild nu borde nån kunde Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet april 27, 2007 Anmäl Share Skrivet april 27, 2007 Teenage Mutant Ninja Turtles? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 27, 2007 Anmäl Share Skrivet april 27, 2007 lägger upp en ny bild nu borde nån kunde Hahaha! CASEY JONES! Bästa karaktären i turtles! Där i hörnet ser man April O'Neil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mistermassive Skrivet april 28, 2007 Anmäl Share Skrivet april 28, 2007 det stämmer bra att det är turtles Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet april 28, 2007 Anmäl Share Skrivet april 28, 2007 Då tar vi denna B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 28, 2007 Anmäl Share Skrivet april 28, 2007 Den där vet jag att jag sett, kan inte sätta fingret på vilken det är dock. Det skulle kunna vara den där gamla klassikern Kanonerna på blablabla fast det skulle även kunna vara en annan, där det där är vid ett träningsläger typ där det är dömda fångar som blivit rekryterade i ett specialprojekt och får göra farliga uppdrag etc. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet april 28, 2007 Anmäl Share Skrivet april 28, 2007 Den där vet jag att jag sett, kan inte sätta fingret på vilken det är dock.Det skulle kunna vara den där gamla klassikern Kanonerna på blablabla fast det skulle även kunna vara en annan, där det där är vid ett träningsläger typ där det är dömda fångar som blivit rekryterade i ett specialprojekt och får göra farliga uppdrag etc. Kanske denna förenklar saken? B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet april 28, 2007 Anmäl Share Skrivet april 28, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet april 28, 2007 Anmäl Share Skrivet april 28, 2007 12 fördömda män Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet april 28, 2007 Anmäl Share Skrivet april 28, 2007 12 fördömda män Korrekt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 28, 2007 Anmäl Share Skrivet april 28, 2007 Tråkigt man inte är online när man får se de enkla bilderna. Först Lee Marvin sedan random + charles bronson. Sista bilden kunde jag dock inte! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet maj 1, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2007 Ny bild? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet maj 1, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2007 Glömde av denna :/ Lägger upp 2 bilder eftersom de inte visar så pass mycket var för sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 1, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2007 Örnen har landat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet maj 1, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2007 Örnen har landat? Nepp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet maj 1, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2007 Kelly`s hjältar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet maj 1, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2007 Kelly`s hjältar Korrekt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg