Gogo Skrivet mars 31, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet mars 31, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2007 Malcolm X? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet mars 31, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2007 Ja!! :DD:D:DD:DD Bästa filmen någonsin, typ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet april 1, 2007 Anmäl Share Skrivet april 1, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 1, 2007 Anmäl Share Skrivet april 1, 2007 Steamboy: the not-animated motion picture Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet april 1, 2007 Anmäl Share Skrivet april 1, 2007 Inte särskilt rätt, nej. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 1, 2007 Anmäl Share Skrivet april 1, 2007 Stalker? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet april 1, 2007 Anmäl Share Skrivet april 1, 2007 Japp, visst är det den eminenta STALKER, rätt som en plätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 1, 2007 Anmäl Share Skrivet april 1, 2007 Tack vare Mellow: [20] man ser det på första bilden [20] industri [20] då är den rysk Nästa: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 1, 2007 Anmäl Share Skrivet april 1, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Sitter med syrrans skärm, den står på maximal ljusstyrka men är mörk som i en säck. Jag ser bara konturer men gissar på Chungking Express, eller nej det gör jag inte alls. Jag ska ju snart hem till far där jag har bättre ljus. Nu borde jag egentligen sudda ut allt detta och vänta tills jag kommer hem till far min. Men jag är en för stor posthora för det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Då låter jag alla andra få en chans först! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Ja det var absolut inte Chungking Express. Den ser koreansk ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Den senaste bilden är en stor ledtråd! Vad gör mannen på bilden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Ah lol är inte det den där jag såg på TV för jättelänge sen, nån japan som ska lära sig dansa och döljer det för sina vänner och familj typ? Edit: Shall We Dance? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Shall We Dance? Yes. Yes, we shall. Rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 oldboy? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Noooooo! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 3, 2007 Anmäl Share Skrivet april 3, 2007 Ny pic: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 4, 2007 Anmäl Share Skrivet april 4, 2007 It's not a virus... IT'S EVOLUTION. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 4, 2007 Anmäl Share Skrivet april 4, 2007 Som straff för att ni gissade för lite så säger jag inte vilken det var. :P Men ni ska få chansen att googla om ni är intresserade! Hints: ADV Films har gett ut den och den är baserad på ett spel till Playstation. Ny film: Mycket enkel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet april 4, 2007 Anmäl Share Skrivet april 4, 2007 True Romance Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 4, 2007 Anmäl Share Skrivet april 4, 2007 True Romance Klart det är det. Grym film med Tarantinos namn på som dessutom är en kändisfest med skådespelare som Christian Slater, Val Kilmer, Brad Pitt, Samuel L Jackson, Gary Oldman, Cristopher Walken m.fl! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet april 4, 2007 Anmäl Share Skrivet april 4, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg