mistermassive Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 det stämmer bra det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 Ny film. Ny bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 vet inte varför men jag tänkte på starwars. har säkert jättefel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 The Day After Tomorrow? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 kör sjv på Vertical limit, men var så länge sedan jag såg den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 alive? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 Nej, ingen har rätt hittills. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 Då gissar jag väl också på en "filminnehållandesnöfilm"; Cliffhanger Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 30, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2007 Då gissar jag väl också på en "filminnehållandesnöfilm"; Cliffhanger Fel. Jag saknar en del sådana där klassiska snöinnehållandefilmer såsom "The Thing" som jockeIIIIII gissade på i irc. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 30, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2007 Här kommer hela bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 30, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2007 Huset afv flygande dolkar? Den har jag dock inte sett ännu. Har tänkt se den precis hur länge som helst! :'( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 30, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2007 Huset afv flygande dolkar? Den har jag dock inte sett ännu. Har tänkt se den precis hur länge som helst! :'( NO! You fail it! Men det var första filmen jag tänkte på när jag la in bilden. Första gissningen kommer säkert bli der flöjjing däggärs. Så det var en bra gissning, men du vann inte internet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 30, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2007 Skriftlig ledtråd: Det är kanske världens vackraste film. Nu bör ni ju kunna svaret ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mistermassive Skrivet mars 30, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2007 jag gissar på crouching tiger hidden dragon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 30, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2007 Det är kanske världens vackraste film. Vet inte om den är så vacker som jag minns den, men kanske Ying xiong / Hero? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 30, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2007 Nej, icke tigrar eller brutna svärd. Ny bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 30, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2007 Zatoichi? Personen där ser mer eller mindre blind ut iallafall. Och nej jag tänker inte på den senaste nyinspelningen av Zatoichi utan på en äldre, att specificera vilken är inte det lättaste med tanke på att det säkert finns 20 stycken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 30, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2007 Zatoichi? Personen där ser mer eller mindre blind ut iallafall. Och nej jag tänker inte på den senaste nyinspelningen av Zatoichi utan på en äldre, att specificera vilken är inte det lättaste med tanke på att det säkert finns 20 stycken. Nu börjar vi komma nånvart. Nu är vi inne på japanfilm. Iofs var Sceleris nästan inne på det när han kom med Flying Daggers där Takeshi Kaneshiro bland annat är japan. Sedan kan man vara ännu värre och dra till med att Andy Lau är med i Flying Daggers som även medverkat i Infernal Affairs där Tony Leung Chiu-wai (guden) varit med i och han i sin tur har en stor roll i Tokyo Raiders där han pratar lite japanska. Det är alltså fel. Skriftliga ledtråd nummer 2 är alltså att filmen är japansk (och väääldigt vacker på alla håll och kanter.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 30, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2007 Nu VET jag! Jag VET att jag inte sett den! Så mycket vet jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet mars 30, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2007 Dolls. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 30, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2007 Dolls. Oja, självklart är det ett av Kitanos mästerverk! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet mars 30, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2007 Ja, precist. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet mars 31, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet mars 31, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2007 Inga gissningar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 31, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2007 Nej, vi är inte värdiga denna tävling! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg