K-chan Skrivet februari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2007 Happ.. Har inte ritat alls på säkert en månad, men så råkade det hända saker igår. :) Linjerat papper, dålig mobilkamera, kladdigt.. Hoppas att det går att urskilja nåt ändå! Såg en hel del fel nu, men äsch, kom gärna med konstruktiv kritik! http://i16.tinypic.com/2lntgfd.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet februari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 Suddigt ;__; Bilden förtjänar en skanner... Anatomin ser OK ut, inte för att jag är någon expert inom ämnet men ^^; Fötterna kanske är lite stora dock. Är det bandage han är inlindad i btw? C: Ser bra ut, huvudformen, halsen och antydningar till ett ansikte, skulle gärna vilja se mera men inskannat. Rätt svårt att urskilja detaljer nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet februari 23, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 Tack för kritiken! :) Jo, det är bandage hon är inlindad i, och fötter lyckas jag ofta göra för stora. : En gång i tiden hade jag en scanner, den är gammal och skraltig nu, men jag kan ju alltid se om den går att få igång (och om bilden fortfarande är hel och hållen). :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet mars 4, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 Scannern är trasig och bilden är kvar på min prao.. Kritik, någon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 4, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 Överkroppen är lite kort tycker jag, och därmed också armarna. Fötterna känns lagom stora enligt mig, men jag kanske tycker om stora fötter, vem vet^^ Mellanrummet mellan benen är något som inte är särskilt realistiskt, eller åtminstone en klar överdrift, men som många tecknare gör och som jag personligen tycker mycket om. Man får bara akta sig lite för att inte överdriften överdriven ;) (ååh, nu var jag fyndig) Men overall tycker jag att anatomin är bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet mars 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 10, 2007 Ja, mellanrummet mellan benen är menat. :) Ska tänk på det med överkroppen i framtiden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg