DXSNAKE Skrivet juni 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2004 Jag undrar varför denna orättvisa.den svenska cartoon n.. är ju för barn finns där något sätt att fixa den amerikanska kanalen CNW så man kan få se lite anime :D :) :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet juni 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2004 Det undrar jag också. Där borta visar dom allt möjligt, medans vi här inte får se ett skit! Jag hade själv amerikanska cartoon network förr, men den bara försvann... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Skrivet juni 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2004 Animen på cartoon network är ju bara sorglig. Vapen, blod och dödsfall klipps bort och vapenljud ersätts med fåniga zapp-ljud (tänk fånigt laservapen från sci-fifilm på 50-talet) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2004 Ett het tips, sluta se på TV... Det hjälper. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juni 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2004 Men då missar jag ju nästa säsong av big brother!!!! :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2004 Ahh!...big brother...sämsta S#K#T jag sett...visst kan man inte sluta se på tv men man kan ju sluta kolla på såna saker. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Äh, bara att starta en egen kanal med anime :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Ja, varför har jag inte tänkt på det förut! Jag startar en imorgon! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Med din kreativitet och planerings förmåga.. Heh.. Jag tror inte det Mrs. Zombie... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg