IJK Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 Tjoo alla, hoppas det inte finns en tråd om det här redan ^^ Aja iallfall, eftersom det ska komma en Evangelion film så tänkte jag att det måste man ju bara skriva om ^^ Här är en liten länk tillintervjuer med Wetaworkshop och om man tittar runt på sidan kan man hitta lite annat mys med =) Fan made trailern verkar ju inehålla lite grejer från filmen, men eftersom inga skådespelare bestämts än så..... Hoppas den kommer tidigare än vad det står på sidan XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 Tjoo alla, hoppas det inte finns en tråd om det här redan http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=35 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=3067 Har ändå inte för avsikt att se den. Saikano dödade allt intresse av filmatiserad anime jag haft. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 Jaha självklart fanns det det :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Ledsen att låta negativ, men min objektiva bedömning är att sannolikheten att en filmad version av Evangelion kan förmedla någon den av kvaliteten hos originalet är... 1% Sannolikheten att den är så usel att man önskar man aldrig hade sett den: 25% Resultatvektorn är att min vilja att se den är: 0% Detta är baserat på alla tidigare live-versioner av manga/animé jag gillar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Dock finns det några som e bra, Hana yori dango e nästan bättre :) jag lär se den om den kommer iaf :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg