Pew Pew Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Tayuya är ju hetast i hela naruto imo <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Tayuya är ju hetast i hela naruto imo <3 k Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Ja här ser vi vad Pew Pew tänder på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Tayuya är ju hetast i hela naruto imo <3 k Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Tayuya är ju hetast i hela naruto imo <3 k haha. säger han som tänder på småkillar enligt en tidigare post ^^ jag tänder på hennes amazonhet, i första stadiet. <3 I animen är dom tänkta som tjejer, betvivlar starkt att dom gör en av huvudpersonerna i serien bög bara sådär. Rolig serie om ämnet =p Såhär borde dom vara, utan dom överdrivna brösten Och i Naruto är det Tsunade som gäller kk? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Tsunade är som Carola. Hon fuskar fram sitt utseende. Jävla kärring. =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Tsunade är som Carola. Hon fuskar fram sitt utseende. Jävla kärring. =( ord upp <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Vaddå, skulle inte du bli glad om din fru/sambo/whatever såg likadan ut 30 år senare? ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 SAKURKA FTW! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj Hobz Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Jag är glad att fillersen är slut MEN jag hoppades på att naruto skulle se coolare ut. Han ser fortfarande ut som en tönt, han får gjärna vara en tönt, men måste han se ut som en... irriterande :P Men shippuuden är någonting som jag definitift kmr att följa eftersom jag är såld på naruto ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Jag är glad att fillersen är slut MEN jag hoppades på att naruto skulle se coolare ut. Han ser fortfarande ut som en tönt, han får gjärna vara en tönt, men måste han se ut som en... irriterande :P Men shippuuden är någonting som jag definitift kmr att följa eftersom jag är såld på naruto ^^ Jag tycker antingen ska man se ut som en tönt eller inte...simpelt. Nu i shippuuden är det en liten blanding vilket jag inte tycker om:/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Naruto har alltid haft " tönt stämpel " på sig men tycker han verkar komma ifrån den mer och mer nu och förhoppningsvis kommer han bli ubertuff senare (kanske inte så stor chans men hoppas!). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Vaddå, skulle inte du bli glad om din fru/sambo/whatever såg likadan ut 30 år senare? ;D Inte om hon var värsta manshatande feminatikern /; Annars är Temari rätt het juuuue. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Inte om hon var värsta manshatande feminatikern /; Men det är ju inte Tsunade! Vem bryr sig om Carola? /; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Inte om hon var värsta manshatande feminatikern /; Men det är ju inte Tsunade! Vem bryr sig om Carola? /; eller min svenskalärare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Vad skönt att äntligen allt det där jobbiga har försvunnit. Jävla springande där ett tag, efter uber vattenfall scenen. Nu är jag glad att det har liksom börjat på ett nytt kapitell. tyckte Naruto såg grym ut. Sasuke är lika emo som alltid. Han måste vara den mest deppigaste personen ever.. Hej btw.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mPan Skrivet februari 23, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 Jävla skitavsnitt som kom igår! blev så jävla besviken. Visst har Naruto och Sakura mognat men va i helvette. Avsnittet hette ju "The Result of the training" och Naruto har inte lyckats komma på en enda ny jutsu eller ability över huvudtaget. Kör med de gamla vanliga skiten. Suck! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 Spoilerzor Tyckte avsnitet var ganska bra, det händer ju saker och result of training kan ju ha syftat på Sakura, eller? :P Aja ska bli spännande att se Garas fight sen ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 Jag gillade det;D Spoiler Jag tyckte avsnittet va ganska bra förutom att det var lite löjlig stämmning eller va man ska säg när Naruto och Sakura slogs mot Kakashi. Det var dock rätt coolt när Sakura slog ner i marken^^ Men det ska bli sjukt nice nu när Akasuki har kommit in i bilden lite mer och är efter Gaara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 meh... vill man ha action naruto så ska man läsa mangan, fan så mycket bättre! f.ö. så vill jag ha kakashi story som anime, hade hoppats på att dem skulle sända den först innan dem hoppa på den här story arcen... men inte. blir väl nån ova av den som dem klämmer in, hoppas bara dem lägger ner lite tid på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 Tyckte avsnittet var okej, kan ju säga att jag längtar mer till nästa avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2007 Detta avsnitt var laaaame enligt mig, kändes sömnigt och störde mig på att de inte stoppade inte typ en enda bit musik över huvud taget <.< Om man nu inte räknar sövande jevla fågelkvitter som musik. Och jag hatar flashbacks. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mPan Skrivet februari 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 Kan det vara så att Naruto och Sakura inte visar några Jutsus för att Kakashi använder Sharingan. Dom kör ju bara Taijutsu eller vad de nu heter, menar altså dom slås bara, inga nya tekniker alls i princip:/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet februari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 Tog mig tid att se första episoden och blev glatt överraskad (första serien imponerade mig inte nämnvärt och jag har bara sett ett par avsnitt av den, men jag har läst hela mangan) Jag tycker att animationen var snygg och förmodligen kommer jag fortsätta följa serien. Det var bara en sak jag riktigt störde mig på: Varför började serien med ett halvt avsnitt (8-9 min) som kommer betydligt senare? Det verkade inte vettigt öht.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 jag skulle gissa på att dem ville fånga extra många genom att göra det spännande i början, sen måste man hänga med i serien bara för att se hur dem kom dit och hur det slutar... synd bara att det antagligen är 25+ avsnitt kvar till det (läser också mangan). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg