Pew Pew Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 jo, mac är dyrt men man kommer upp i samma pris med en pc pga att man måste byta ut delar, köpa uppgraderingar och program och reperationer och service. sen om några år kan jag tänka mig att alla windows applikationer och program bara kommer funka på vista. Man måste inte byta ut delar eller köpa uppgraderingar, program (och jag snackar inte om att piratkopiera), reparationer och service. Längre fram kommer mycket riktigt alla Windows-program bli "Vista-only", men vill man inte använda Windows Vista så finns det många bra alternativ. Nog vill jag ha en Mac, men inte är de lika billiga som en PC kan vara. absolut. pc kan vara hur billigt som helst.. men det finns ju ofta en anlednling till det också. Om Mac hade haft samma omkrets osv som microsoft skulle självklart priset bli bättre också. men det börjar faktiskt jämna ut sig. sen är ju inte det här en tråd om det så /OFFTOPIC Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Om du nu anser att det är offtopic, varför drar du då alltid igång offtopicdebatter? Lamt..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Hmm, jag är helt säker på att något liknande har hänt mig... jo! den förödande känslan när strömmen går till tv-spelet efter en hel dags spelande, allt borta, ingen sparning. Förstå vilken bortslösad dag det är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Hmm, jag är helt säker på att något liknande har hänt mig... jo! den förödande känslan när strömmen går till tv-spelet efter en hel dags spelande, allt borta, ingen sparning. Förstå vilken bortslösad dag det är. Därför sparar man varje kvart. :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg