Dj Hobz Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Någon som vet vart man köpa sådana bonzai träd (tror jag dom heter) och andra frön som dom har i den japanska trädgården? Körsbärsträden dom har där är underbara. Så är det någon som något bra ställe där man kan handla frön etc. så vore det prima ballerina. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 plantagen? :P jag fick mitt därifrån Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 jo dem flesta plantskolor eller övriga plantaffärer har faktiskt någon form av Bonzaiträd (sen är det bara att leta så man får den sorten man är ute efter). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Jag tror det är väldigt svårt att driva upp bonsai från ett frö, men småplantor går att köpa lite överallt. Eller så plockar man en liten tall från någon riktigt vindpinad bergsknalle och gör det själv. Men det är förmodligen också svårt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erik Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Du hittar nog allt du vill veta här: http://www.bonsaisallskapet.se/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg