flaskis Skrivet oktober 7, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2009 Guan_yu@live.se för om ni vill köpa cosplay kläder elle rbara snacka skit Ja, vi förstod dig de första gångerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet oktober 10, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2009 skit är ju ett brett ämne liksom... du får nog specificera lite mer innan jag vågar mig in på den konversationen. Jag jobbar och är "upptagen" 24/7 men ni är välkomna att titta förbi. misho_p@hotmail.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MorisatoKun Skrivet november 16, 2009 Anmäl Share Skrivet november 16, 2009 Hi, I've just presented me in the prensentation topic, so I will add my email here [jmart_159@hotmail.com] I'm learning Swedish men jag kan lite svenska också. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solorath Skrivet november 16, 2009 Anmäl Share Skrivet november 16, 2009 Kan lika gärna slänga upp min msn här ifall någon vill snacka. simon_mattsson999@hotmail.com Är väll online för det mesta när datorn är igång men vet inte om jag svarar alla gånger. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zarcon Skrivet juli 6, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2010 minst 6 månader sen någon skrev här. men kan väl ändå lägga upp min: zar_con@hotmail.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
McDunk Skrivet juli 6, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2010 zeke1900@hotmail.com ^^ ! haft den sen 7an haha :) Bara adda om du känner för det, är oftast online efter 4 tiden ^^ och 24/7 på helgerna . xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juli 11, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2010 Raimo_brage@hotmail.com känn er fria att lägga till mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet juli 12, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2010 mckote_psp@hotmail.com, bara att adda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet augusti 19, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2010 hardylulz@gmail.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonti Skrivet augusti 22, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2010 jonti_swe@hotmail.com Feel free to add. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2219 Skrivet mars 31, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2011 line.skaraas@hotmail.com Jag gillar mest Shojo anime/manga osv och jag är helt SÅLD på vocaloid eheheheh Bara att adda, jag är typ online ... hela tiden x) fast det var jätte längesen någon skrev här men ah, hoppas ngn addar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet april 3, 2011 Anmäl Share Skrivet april 3, 2011 slänger väl upp min också, länge sen man använde msn, men bestämde sig att börja igen Olji@hotmail.se är väl inne så länge jag har dator och internet, så det är bara att adda på om ni vill Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psharp Skrivet april 5, 2011 Anmäl Share Skrivet april 5, 2011 p_sharp(snabelA)live.se bara att lägga till :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet april 27, 2011 Anmäl Share Skrivet april 27, 2011 måste erkänna jag saknar msn-chatterna. Pågår de fortfarande? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet april 27, 2011 Anmäl Share Skrivet april 27, 2011 jag är inne ganska mycket, sen med gruppchatter vet jag inte >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet april 27, 2011 Anmäl Share Skrivet april 27, 2011 men men men dom där knäppa sakerna men aningen dekadenta loli samtalen då? Ooops, jag menar, varsamma trevliga myssamtalen?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet april 28, 2011 Anmäl Share Skrivet april 28, 2011 men men men dom där knäppa sakerna men aningen dekadenta loli samtalen då? Ooops, jag menar, varsamma trevliga myssamtalen?! brukar ha såna "myssamtal" med en kompis på msn, så jag kan lätt glida över till sånt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zzang Skrivet april 28, 2011 Anmäl Share Skrivet april 28, 2011 arla@haren.net Bara att adda på! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet november 22, 2011 Anmäl Share Skrivet november 22, 2011 Halloj! Hundra år sedan eller nåt man var inloggad senast, men hittat tillbaka hit igen. Blev intresserad av denna tråd och tänker hacka på att lägga till mig i listan, om någon nu ens läser denna tråd fortfarande :( Adda mig gärna, skulle vara awesome att få lite typer att snacka anime med, eller vad ni än känner för. Är inne ganska ofta och svarar alltid :D millacool@hotmail.com Vi ses på msn :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 22, 2011 Anmäl Share Skrivet november 22, 2011 Välkommen tillbaka, Svarta katten, men används MSN längre? Känns som att alla har slutat till förmån för Facebook... :V Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 22, 2011 Anmäl Share Skrivet november 22, 2011 För mig verkar det som jag bytt ut det emot skype. Det är lite synd för det var riktigt kul att ha egengjorda smileys i msn, och systemet för att dela bilder var coolt när man hade med mycket bilder att göra. Jag antar att msn har blivit överflödigt, trots sin rätt bra design. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet november 23, 2011 Anmäl Share Skrivet november 23, 2011 Jag använder fortfarande msn, Skype har sina fördelar (Bl.a. grupper), men Msn har också ett par(T.ex. Inte lika resurskrävande(Dassig dator ftw)), sen har jag också haft massor med problem med Skype, kunde inte skriva till någon, men efter att ha fått samma supportmeddelande två gånger fick man mänsklig hjälp och då fungerade det någorlunda... Sitter hellre vid Msn dock om jag ska välja mellan dom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet november 24, 2011 Anmäl Share Skrivet november 24, 2011 Välkommen tillbaka, Svarta katten, men används MSN längre? Känns som att alla har slutat till förmån för Facebook... :V Tackar! Kan tillägga att i mitt fall används MSN. Hahah, jag sitter som ett levande frågetecken varje gång jag ska göra något på Facebook :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg