dengo Skrivet november 12, 2007 Anmäl Share Skrivet november 12, 2007 LEAVE BRITNEY ALONE! http://www.youtube.com/watch?v=GqtjOn9qVg4 eeeewww! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marklion Skrivet november 14, 2007 Anmäl Share Skrivet november 14, 2007 OMG!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet december 3, 2007 Anmäl Share Skrivet december 3, 2007 Skaffade mig ett nytt MSN-konto! Bara att lägga till! Meatrose@hentai.se B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Qvarfordt90@hotmail.com Feel free to add ;) . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Min messenger finns i min profil om någon skulle få ett akut behov av att snacka. Avslappnade konversationer via forumet har dock sin charm ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 whoompen@hotmail.com Jag kan dock tillägga att jag inte är ett stort fan av "shonen" animes så som Naruto och Bleach så att ni inte får sådana förhoppningar om möjliga samtalsämnen =P yaoi då? ;) >:D Absolut, ta den i sjärten animes är det bästa som finns. No kidding. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 o.O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 o.O Adda mig då, jag vet att du vill, kom igen. sexy- ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Du är bara ute efter mina lolipics! ^.^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Du är bara ute efter mina lolipics! ^.^; Uh oh, busted *springer som en loli härifrån*! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 tja vill nån ha min msn så finns knappen längst ner på mina posts :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 5, 2007 Anmäl Share Skrivet december 5, 2007 min msn finns i min profil så adda mig om ni vill. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 Tja, hyfsat ny här och känner inte någon större skara som tittar eller läser anime och manga, så jag tänkte ta mig friheten att adda några stycken iallafall. Ni får gärna adda mig med om ni vill prata om det ni nu vill prata om, kan vara vad som helst mellan himmel och jord. Det är bara att klicka på profil knappen om ni vill adda mig! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddeA Skrivet januari 19, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2008 Jag skulle gärna vilja ha någon/några att snacka lite anime med :P SKa nog sätta mej och adda några stycken sen men om någon känner sig manad så läggar jag upp min msn här. luddea@live.se det är bara att adda så ska jag vara så trevlig som möjligt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 19, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2008 erkefiende@msn.com Den som inte ger sig friheten att låta sig slumpmässigt bli invitad till min, Timoteis och JockeIIs masskonversation på msn är inte menad att komma till lolitopia. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet januari 20, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2008 erkefiende@msn.com Den som inte ger sig friheten att låta sig slumpmässigt bli invitad till min, Timoteis och JockeIIs masskonversation på msn är inte menad att komma till lolitopia. Masskonversationerna vi har är... speciella ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet januari 20, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2008 oh really? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 20, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2008 Har lagt till min msn nedan så det är bara att adda om du känner för det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet september 8, 2009 Anmäl Share Skrivet september 8, 2009 Har bytt till joakim.linden@genshiken.se. Bara att adda om ni känner för det. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkmaster Skrivet september 8, 2009 Anmäl Share Skrivet september 8, 2009 Min är Guan_yu@live.se är det någon mera stockholmare här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kill~ Skrivet september 9, 2009 Anmäl Share Skrivet september 9, 2009 Hi, I'm new around here ;D I hope to know a lot of interesting people I leave my MSN ivanokmunoz@hotmail.com I love anime and manga stuffs and I like to talk and kown new people ;D PD: I only talk english XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet september 9, 2009 Anmäl Share Skrivet september 9, 2009 Jag kan bidra med min också om någon är uttråkad (dock ganska inaktiv för det mesta). addizmal@hotmail.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razer Skrivet oktober 6, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2009 Jag vill också vara med! RobinNordholm@hotmail.com Jag har 'ingen' att snacka om anime med XD Adda me~ :# Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet oktober 6, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2009 nelindavid@hotmail.com Meddela gärna om ni är medlemmar på forumet som addar, så vet jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkmaster Skrivet oktober 7, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2009 Guan_yu@live.se för om ni vill köpa cosplay kläder elle rbara snacka skit Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg