Mullvad3n Skrivet oktober 17, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2007 Mullvad3n@hotmail.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 17, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2007 dinmamma@lol.nu Mog1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suspan Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 w00nder@hotmail.com ~~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 whoompen@hotmail.com Jag kan dock tillägga att jag inte är ett stort fan av "shonen" animes så som Naruto och Bleach så att ni inte får sådana förhoppningar om möjliga samtalsämnen =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marklion Skrivet november 5, 2007 Anmäl Share Skrivet november 5, 2007 djpe15@hotmail.com ^^ >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet november 5, 2007 Anmäl Share Skrivet november 5, 2007 whoompen@hotmail.com Jag kan dock tillägga att jag inte är ett stort fan av "shonen" animes så som Naruto och Bleach så att ni inte får sådana förhoppningar om möjliga samtalsämnen =P yaoi då? ;) >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 5, 2007 Anmäl Share Skrivet november 5, 2007 Jag gillar Yaoi, men jag gillar också allt och alla... erkefiende@msn.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet november 5, 2007 Anmäl Share Skrivet november 5, 2007 Jag gillar Yaoi, men jag gillar också allt och alla... erkefiende@msn.com *slaps* jag frågade ju Negi :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 5, 2007 Anmäl Share Skrivet november 5, 2007 Jag gillar Yaoi, men jag gillar också allt och alla... erkefiende@msn.com *slaps* jag frågade ju Negi :) Jo men jag svarade mitt i med ett, "Jag gillar också yaoi" som ett kört psycho från ingenstans. Det borde du ha hört på mitt tonfall. erkefiende@msn.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet november 6, 2007 Anmäl Share Skrivet november 6, 2007 ingen som gillar speciellt dramor, romantik och allmänt gullegull anime? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marklion Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 romans haha det är vad jag är ute efter.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 ingen som gillar speciellt dramor, romantik och allmänt gullegull anime? Det gör väl alla? De vet bara inte om det än Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 ingen som gillar speciellt dramor, romantik och allmänt gullegull anime? Det gör väl alla? De vet bara inte om det än :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marklion Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 jag letar också efter såna personer, vilken tur att jag såg er två^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 jag letar också efter såna personer, vilken tur att jag såg er två^^ Och mig, . erkefiende@msn.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 cj@dengo.net lägger väl också upp det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 cj@dengo.net lägger väl också upp det Men gör det då istället för att inte göra det. -_ä erkefiende@msn.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marklion Skrivet november 10, 2007 Anmäl Share Skrivet november 10, 2007 hade du tänkt att lägga up din msn eller ej? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet november 10, 2007 Anmäl Share Skrivet november 10, 2007 hade du tänkt att lägga up din msn eller ej? Menar du mig? Jag har redan postat tidigare i tråden, annars hittar du min adress i min profil :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet november 10, 2007 Anmäl Share Skrivet november 10, 2007 Lägger väl till min adress i listan då ;) augustsson_andreas@hotmail.com Gillar väl det mesta inom anime.. ingen som ser på JDoramas? Det är lite ovanligare att stöta på! btw, om nån bor i sthlm så är ju det extra kul ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet november 11, 2007 Anmäl Share Skrivet november 11, 2007 ingen som gillar speciellt dramor, romantik och allmänt gullegull anime? Klart jag gör, men jag gillar inte dig... Så... Nä. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet november 11, 2007 Anmäl Share Skrivet november 11, 2007 ingen som gillar speciellt dramor, romantik och allmänt gullegull anime? Klart jag gör, men jag gillar inte dig... Så... Nä. :S Man kan inte älska alla man möter, men tack för din uppriktighet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet november 11, 2007 Anmäl Share Skrivet november 11, 2007 ingen som gillar speciellt dramor, romantik och allmänt gullegull anime? Klart jag gör, men jag gillar inte dig... Så... Nä. :S Man kan inte älska alla man möter, men tack för din uppriktighet. Men, sluta göra det svårt för mig att inte börja gilla dig. ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marklion Skrivet november 12, 2007 Anmäl Share Skrivet november 12, 2007 hade du tänkt att lägga up din msn eller ej? Menar du mig? Jag har redan postat tidigare i tråden, annars hittar du min adress i min profil :) na bäbe = nej inte du (persiska) dengo^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet november 12, 2007 Anmäl Share Skrivet november 12, 2007 ingen som gillar speciellt dramor, romantik och allmänt gullegull anime? Klart jag gör, men jag gillar inte dig... Så... Nä. :S Man kan inte älska alla man möter, men tack för din uppriktighet. Men, sluta göra det svårt för mig att inte börja gilla dig. ;_; LEAVE BRITNEY ALONE! http://www.youtube.com/watch?v=GqtjOn9qVg4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg