Taco Ninja Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 Vet inte om det bara är jag som inte har speciellt många att snacka med om anime/japan relaterat på sin messenger lista, så därför tog jag mig friheten att göra denna tråd där folk kan posta sina messenger adresser (msn, yahoo, icq etc) så kan folk lägga till varann för att få fler likasinnande på sin lista att prata med, så då börjar jag Msn: patricka25@hotmail.com - bara att lägga till och lära känna! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 [borttagen mejladress], har redan många här men det är bara för vem som helst att adda. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Gone.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Lictor007@hotmail.com bara att adda mig också om ni vill Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 <3 lol ser att jocke och satou redan skrivit upp sig, hehe första som addade mig från forumet , Edit: ok ok, 11 pers som addat räcker :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 mackan_matt@hotmail.com ... kan kanske inte så mycket om manga/anime/japan, men är trevlig :D feel free to add Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 daniel.linneberg@spray.se Som sagt ta er friheten och lägg till mig,vore kul att känna fler personer här ifån. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 ingen lägger till mig :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 ingen lägger till mig :( go emo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 vart kan man köpa emo stuffs? måste ha något vasst så jag kan skära mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 erkänn, du vill bara att nån ska skicka all anime till dig för att du inte orkar leta upp torrents ^^ jk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 vart kan man köpa emo stuffs? måste ha något vasst så jag kan skära mig Kan tyvär inte komma på nån för tillfället:/ men ta kökskniven sålänge tills du hittar nått bättre vet ja! xD ========================================================= Min msn hittar ni här under om ni trycker på knappen "Msn" :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 nebbdjur@hotmail.com <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Va roligt att så många lägger till mig, jag känner mig så populär. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 satan_har_dysleksi@hotmail.com Jag vet, den är fyndig som fan :'D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Tag bort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 hagaren_29@hotmail.com är min MSN-address. Inte svårt att gissa vilken anime jag föredrog när jag skapade den ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Annars finns det ju en knapp alldeless intill, nedåt alltså. Den som har lust kan ju trycka på den...(fast jag är inte alltid så pratglad av mig :P ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Kakan ville inte ha mig som en kontakt på msn han svara inte på min inbjudan iaf :P taskigt den som bor närmast också :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Kakan ville inte ha mig som en kontakt på msn han svara inte på min inbjudan iaf :P taskigt den som bor närmast också :D haha, vafan, har inte varit online än ^^ grinolle :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Skatanmilla@hotmail.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xinferis Skrivet februari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2007 Jag addade alla här om det var lugnt iofs så skulle ni annars inte skrivit, men hoppas det var lugnt allrafall. Jag gillar verkligen det här forumet (så lite som jag varit här) och att ha någon på msn som kan ge direkt tips till någon anime eller manga är ju svin fint. Här är min msn ifall någon är intresserad utav den: shobb84@gmail.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet februari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2007 Om du bor i Oskarshamn/Lund så adda gärna: soleher@gmail.com ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Hmm jag kör med denna adress: davvid88@telia.com ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 mizel87@hotmail.com men jag är SJUKT dålig på att använda msn. Det är som med förkylningar, de kommer och går :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg