Qvarfordt Skrivet juni 6, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2008 Min avatar föreställer Claire Stanfield/Vino/Rail Tracer från Baccano! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet juni 11, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2008 to be honest, har jag ingen aning vart min avatar kommer ifrån. Illa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juni 11, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2008 Min kommer från Mononoke serien Medicine Seller är <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typeZERO Skrivet juni 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2008 Min är Rhyme ifrån Subarashiki Kono Sekai. :'D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juni 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2008 Final Fantasy VIII. Karaktären är Laguna Loire. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2008 Min avatar är Sephiroth från Final Fantasy XII, enligt mig det bästa Final Fantasy spelet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet juni 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2008 Nozomu Itoshiki från Sayonara Zetsubou Sensei. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2008 Nozomu Itoshiki från Sayonara Zetsubou Sensei. :3 Forumet är inte stort nog åt oss båda. Så jag hänger mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet juni 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2008 Nozomu Itoshiki från Sayonara Zetsubou Sensei. :3 Forumet är inte stort nog åt oss båda. Så jag hänger mig. Haha, xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet juni 16, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2008 Min är nog inte så svår. ;) Azumanga Daioh. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Osram Skrivet juni 19, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2008 Skäms om ni inte vet ;) Princess Mononoke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 11, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2008 Iroha från Sumomo mo momo mo: Chikyuu saikyou no yome. Börjar rätt rolig, men blir helt plötsligt väldigt allvarlig emot slutet. Tråkigt. Soft cream gaaa :'( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corn Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 Corn från spelet Jet Set Radio Future. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg