kakan Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 En gratis yuri-bild till den som vet från vilken underbar anime min avatar är ifrån. (: Amaenaideyo B) Min avatar: Habanero-tan <3 (inofficiell maskot till... http://tohato.jp/index2.php ) http://shigatake.web.infoseek.co.jp/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 En gratis yuri-bild till den som vet från vilken underbar anime min avatar är ifrån. (: Amaenaideyo B) Baka baka chi, den avataren jag menade hade jag ju för jättelänge sen. :P Den var det. :> Men du får en liten bonuspic ändå ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 En gratis yuri-bild till den som vet från vilken underbar anime min avatar är ifrån. (: Amaenaideyo B) Baka baka chi, den avataren jag menade hade jag ju för jättelänge sen. :P Bah! Petitess :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokos Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 mmmm.... får väl själv berätta om min oxå då :S Gjorde den själv 2006 någon gång... :P Sen blev jag förälskad i den :S Den är ju iof inte särskillt snygg elr så men vad faen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luna Skrivet mars 4, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 Min avatar är Lucys öga från animeserien Elfen Lied... som btw är bäst! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet mars 4, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 Min avatar är Lucys öga från animeserien Elfen Lied... som btw är bäst! ;) Håller med;D EDIT: Min nya är Souseiseki från Rozen maiden<3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet mars 4, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 Min avatar är ju självaste Haruhi i sin fina bunny-suit som jag har tagit ifrån en Wallpaper Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 Tsukasa från .hack//sign Har gjort avataren själv!...tycker att den förenar mina två största intressen, tv-spel och anime. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kirren Skrivet mars 15, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2007 Umm min är Spike ifrån Cowboy bebop Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 15, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2007 Komugi-chan från Nurse Witch Komugi-Chan Magikarte. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vxl Skrivet mars 15, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2007 <-- Min nya avatar är en random-tjej från Bleach (ep 94).. love at first sight Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 17, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2008 Dammar av tråden lite och avslutar med svaret på frågan: D. Gray-Man. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 18, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2008 Det kommande spelet The Last Remnant. Tror det är huvudkaraktären men är inte riktigt säker, tyckte bara den var snygg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet maj 18, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2008 Sätt er ner och lyssna på min episka saga om hur jag fick min avatar. En gång i tiden spelade jag Ragnarök Online. Där hette jag Hikari no Hohenheim, och eftersom det var till det spelet som mestadelen av min tid på internet gick, hade jag fattat ett tycke för namnet; så jag bestämde mig för att använda det även här på forumet. Bilden är en screen-shot från hur jag såg ut i Ragnarök-världen, kort och gott. Episkt, eller hur? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wonwon Skrivet maj 18, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2008 Min avatar kommer från Ouran High School Host Club och den är på någon av tvillingarna, vet inte vem dock :) Jag är helt ny här och det här är mitt allra första inlägg hihi! Nervöst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet maj 18, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2008 Min avatar föreställer Rakka från Haibane Renmei, en av de första anime-serier jag såg och fortfarande också en av mina favoriter =) EDIT: (!) Nu föreställer avataren Rei från Neon Genesis Evangelion ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 20, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2008 Min avatar komemr i från Mahou shoujo Ai, och det är självfallet Ai på bilden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 20, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2008 Min avatar är från spelet Chaos Head, flickan på bilden heter Nanami. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PiKaZ Skrivet maj 21, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2008 har ingen aning om ens min avatar kommer någonstans ifrån:) hittade den bara på ett ecchi gallery >:D skulle ha velat ha hela bilden med men eftersom bilden måste vara i ett så litet format här så fick det bara bli ansiktet ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remmirath Skrivet maj 21, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2008 <--- "L" Är en detektiv i den bästa serien ever "Death Note". Men denhär bilden är ganska överanvänd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 21, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2008 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=5711 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet maj 21, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2008 Min avatar är Hatsune Miku från musikprogrammet Vocaloid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 21, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2008 dra en vild gissning vad min kommer ifrån B) ja. det är shana. givetvis <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet maj 21, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2008 Helt klart är det Caska från Berserk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2008 Kiva i sin Garuru Saber-form från Kamen Rider Kiva. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg