Dancing Moon Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Jag har Jadeite från Sailor Moon mangan. Tycker om honom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Grimlock, från Transformers G1. Grimlock Badass! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Jag har Integral från Hellsing.. Hon är min idol. Jag borde byta ifrån jul nu btw.. ; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Smoker är hårdast av alla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xinferis Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Min avatar bild är ifrån Elfen Lied episode 1, men jag funderar på att byta till någon annan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vertyx Skrivet februari 14, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Angående Belldandy/Verdandi så är inte Belldandy en översättning till japanska, utan en feltranskribering av det japanska uttalet av "Verdandi". "Verdandi" blir till "berudandi" på japanska. Och sen när det skulle transkriberas tillbaka så hade han inte koll på hur det skrevs med alfabetet egentligen, utan att han tyckte att "beru", ah, det blir säker "bell". Så där gör japanerna hela tiden. De har ingen koll på alfabetet alls. :P Ahh låter mer rimligt =) inte nog med att de inte kan uttala västerländska ord de har problem med stavningen också :P Jag vädrar särskoleutbildning i södertälje för alla japaner! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Jag minns inte namnet på serien min kommer ifrån. Det enda jag vet är att den är en av tidernas bästa animeserier, oavsett vad folket säger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukiko Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 Min kommer från Rozen Maiden ^____^ Suisei Seki >__< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ringo Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 Legato Bluesummer ifrån Trigun, Real Badass! Tycker om honom för att han alltid e mystisk och har sin speciella... "talang" ;) Dock så e inte orginalbilden till min avatar så snygg då man har ritat långa klar istället för naglar på honom vilket får honom att se.. fånig ut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stål_älgen Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 L från "Death Note" jag hatar fötter och tycker den här bilden e äcklig som fan och har den just för att... ja tycker den e äcklig :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 Jag minns inte namnet på serien min kommer ifrån. Det enda jag vet är att den är en av tidernas bästa animeserier, oavsett vad folket säger. men.. evangelion.. Shinji Ikari är det du har som avatar. (fast seriern heter la igentligen Neon Genesis Evangelion om man ska va mer korrekt. iofs är det la det västerländska namnet för seriern..?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 Pesmerga från Suikoden II. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 men.. evangelion.. Shinji Ikari är det du har som avatar. (fast seriern heter la igentligen Neon Genesis Evangelion om man ska va mer korrekt. iofs är det la det västerländska namnet för seriern..?) http://en.wikipedia.org/wiki/Irony http://en.wikipedia.org/wiki/Shin_Seiki_Evangelion Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xinferis Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 Nu har jag ändrat avatar bild till coolaste killen i stan: Space Adventure Cobra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Irony http://en.wikipedia.org/wiki/Shin_Seiki_Evangelion eh ja.. kej.. ja jo.. men ironi funkar ju inte på nätet.. iofs borde jag kanske ha tänkt lite längre.. aja.. whatever.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2007 Jag minns inte namnet på serien min kommer ifrån. Det enda jag vet är att den är en av tidernas bästa animeserier, oavsett vad folket säger. men.. evangelion.. Shinji Ikari är det du har som avatar. (fast seriern heter la igentligen Neon Genesis Evangelion om man ska va mer korrekt. iofs är det la det västerländska namnet för seriern..?) ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
phreak Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Shinseiki, woho! Min är såklart Aishirudo-kun! :) (som det så fint skrivs på katakana) Eyeshield 21, heter serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 IT CAME FROM DANBOORU!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Ichigo Kurosaki från Bleach Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Kohaku, men bilden är hämtad från DANBOORU!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 IT CAME FROM DANBOORU!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrDoppis Skrivet februari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 Samurai champloo FTW! så bra serie ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2007 En gratis yuri-bild till den som vet från vilken underbar anime min avatar är ifrån. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet februari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2007 Från Naruto Shippuuden. Jäkla skitserie f ö. Första färgbilden på Kakuzu som släppts (Omslaget på nån volym), lätt redigerad av mig i paint (fixade bakgrunden osv). Varför har jag den då? För att vara först så klart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2007 Omslaget till andra volymen av Sexy Commando. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg