svempa Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 Johopp! Då har jag väl en galleritråd då! Without further ado, här är bilderna! Allt som har en röd * är splajsnya! *Samurai Wallpaper - På begäran från TacoNinja :) (1024x780, lätt att fixa andra storlekar om så önskas) *Gitarr Wallpaper (1280x1024, lätt att fixa andra storlekar om så önskas) Ninja Kille med svärd (wiiii @ smala höfter) Ansikte Varg BF2142 Fanart "Verkligt" ansikte "Verkligt" ansikte skiss Link (blev lite skum i scannern...) Och några filmer som jag gjort i pivot (n00b) :P Smack! Ööh? Basket! Kommentera gärna! :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 Riktigt snygga! fy fan va nice. btw de e sånna där filmer vi lär oss att göra i skolan just nu;D riktigt skojj faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 13, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 Tack så mycket :) lite lamt, men vad mer kan man säga :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stål_älgen Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 snyggt! gillade de "verkliga ansikten" bilderna, själv lyckas jag aldrig få in hakan p åett bra sätt som du får =)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Det var riktigt fina bilder du hade där! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 14, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 snyggt! gillade de "verkliga ansikten" bilderna, själv lyckas jag aldrig få in hakan p åett bra sätt som du får =)) Tjaa... de enda tipsen jag har att komma med är att titta på dig själv i spegeln, från olika vinklar. Du kan även ta kort på dig själv (förutsatt att du har digitalkamera) och lägga in de på datorn och rita "på" dem i Photoshop, eller skriva ut och kalkera! Jobba hårt! (och kommentera mera :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taco Ninja Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 galet snygga grejer! keep up the good work! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Snyggt arbetat på alla bilder ^^ Och den första av dina animationer var väldigt hypnotiserande XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 15, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Hahaha! Det är med den jag ska ta över världen >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taco Ninja Skrivet februari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2007 samurai wallpapern har man stirrat på i några timmar nu 0.0 (och stirrar på den fortfarande). Så grymt snygg! :D samurais ftw! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2007 Gitarr wallpapern var snygg! :) Men i samurai varianten tycker jag du ska använda typ 4-5 fler lager skuggor :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 17, 2007 På karaktären? Njaa jag gillar den som den är :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg