svempa Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 Hejsan allihop! Tänkte starta mitt liv som Anime.se-are på nytt, fast jag vore glad om jag fick mitt namn ändrat till Akuma. Om någon snäll moderator skulle kunna utföra detta arbete vore det übersnällt! Jag känner till att det redan finns en användare vid namn "akuma", men hans inläggsstatus ligger på 0, även om han varit medlem sedan 15 maj 2004... Om det är möjligt skulle jag vilja ta över hans namn, och bli anime.ses djävul >:D akuma är det japanska ordet för djävul... Tack på förhand! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 Spelar väl ingen roll hur många inlägg han har, om han fortfarande läser vad vi andra skriver så kan du ju inte gå och ta hans namn. Finns en hel del personer här som aldrig skriver något men läser ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 mm tror me de som JockeII säger men man vet ju aldrig, som Gunde Svan säger: Ingenting är omöjligt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 13, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 Jo JockeII, det har du rätt i tänkte inte på det... iallafall så är jag tillbaka :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mistermassive Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 jag har få meddelande men är inne varje dag och läser och väntar på att gogo och sceleris ska lägga upp en bild på gissa anime som jag kan eller kanske komma med något vettig att säga men skulle inte vilja förlora mitt användar namn bara för man inte skriver lika mkt som andra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 jag har få meddelande men är inne varje dag och läser och väntar på att gogo och sceleris ska lägga upp en bild på gissa anime som jag kan eller kanske komma med något vettig att säga men skulle inte vilja förlora mitt användar namn bara för man inte skriver lika mkt som andra. Exakt. =) Men Gogo's och Sceleris bilder i Gissa anime-tråden är inget att vara glad över. :X Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 Men Gogo's och Sceleris bilder i Gissa anime-tråden är inget att vara glad över. :X Meh... Jag försöker faktiskt variera ålder och genre, och jag brukar köra med en taktik: Första bilden är svår, om det är någon som har memorerat varenda bildruta. Andra bilden är lättare, om det är någon som har sett den, men behöver lite "hjälp". Tredje bilden försöker jag göra allmän, så att man kan klura ut vad det är även om man inte har sett det. (Men man måste förstås vara anime-allmänbildad!) På så sätt tycker jag att jag ger alla en chans. ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 Men Gogo's och Sceleris bilder i Gissa anime-tråden är inget att vara glad över. >:( Meh... Jag försöker faktiskt variera ålder och genre, och jag brukar köra med en taktik: Första bilden är svår, om det är någon som har memorerat varenda bildruta. Andra bilden är lättare, om det är någon som har sett den, men behöver lite "hjälp". Tredje bilden försöker jag göra allmän, så att man kan klura ut vad det är även om man inte har sett det. (Men man måste förstås vara anime-allmänbildad!) På så sätt tycker jag att jag ger alla en chans. :) Det hade varit frid och fröjd om inte 80% av dom serier du kör är 1990 eller tidigare. Men jag klagar inte! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 jag har få meddelande men är inne varje dag och läser och väntar på att gogo och sceleris ska lägga upp en bild på gissa anime som jag kan eller kanske komma med något vettig att säga men skulle inte vilja förlora mitt användar namn bara för man inte skriver lika mkt som andra.Men Gogo's och Sceleris bilder i Gissa anime-tråden är inget att vara glad över. :X Tsk, varför inte? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 Det hade varit frid och fröjd om inte 80% av dom serier du kör är 1990 eller tidigare. Men jag klagar inte! ^_^ Jag kollade upp vilka serier jag valt: * En (1) var från 1969. * Två var från 1978. * 15 var från 1980-1988. * 21 var från 1991-1999. * 21 var från 2000-2006. Jag tycker jag har varit ganska snäll. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 Tsk, varför inte? :) Du älskar att höra det va? :< Sceleris: Kan diskuteras. :> Men på senaste tiden har det inte varit många 90-06 iallafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Det är väl inte sådana det är roligt att fråga, om, helt enkelt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Sceleris: Kan diskuteras. :> Men på senaste tiden har det inte varit många 90-06 iallafall. Bara sex av mina senaste tio. Kom ihåg att jag inte har någon kontroll över vad andra väljer. ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg