Curl Skrivet september 18, 2007 Anmäl Share Skrivet september 18, 2007 Jag har på tok för mycket adhd för att kunna sitta och bara se på serier, så jag brukar titta på anime på halva skärmen för att sen sitta och surfa på andra halvan. Tror det här osunda sättet att titta på anime har förbättrat min simultanförmåga, eller nåt sånt. Sitter btw och ser på claymore medan jag skriver detta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet september 24, 2007 Anmäl Share Skrivet september 24, 2007 Min nya 46-tum LCD <3 Alla Bilder: http://pici.se/gal/Largo/TV/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet september 24, 2007 Anmäl Share Skrivet september 24, 2007 Min nya 46-tum LCD <3] Fett fet! ;) Vad är det teven visar? Jag som bara har min 32"lcd... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet september 24, 2007 Anmäl Share Skrivet september 24, 2007 Vad är det teven visar? Byousoku 5 Centimeter 720p Teaser Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 24, 2007 Anmäl Share Skrivet september 24, 2007 Tyvär sittar jag framför dator-skärmen igen och inte teven med hjälp av en sån där trevlig sladd ni vet. Min gamla plåtburk hade ju ett fiffigt uttag men min nya dator har inte ett fiffigt uttag så det blev back to da hood så att säga. Måste ordna det här på nåt sätt. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet september 24, 2007 Anmäl Share Skrivet september 24, 2007 cigg i ena handen å en cola i andra, sen tillbakalutad i min svindyra datorstol ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet september 24, 2007 Anmäl Share Skrivet september 24, 2007 Vad är det teven visar? Byousoku 5 Centimeter 720p Teaser Ögonorgasm! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet september 24, 2007 Anmäl Share Skrivet september 24, 2007 Tyvär sittar jag framför dator-skärmen igen och inte teven med hjälp av en sån där trevlig sladd ni vet. Min gamla plåtburk hade ju ett fiffigt uttag men min nya dator har inte ett fiffigt uttag så det blev back to da hood så att säga. Måste ordna det här på nåt sätt. :S Trevliga sladdar och fiffiga uttag är bra att ha ja ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emzy Skrivet september 29, 2007 Anmäl Share Skrivet september 29, 2007 tittar sälan på datan.. tittar på hdtv:n (via hdtv sladd från datron)) i vardagsrummet om den inte är upptagen (52") annars blir det s-video till 28" brevid sängen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet september 29, 2007 Anmäl Share Skrivet september 29, 2007 Nedslagen på en omodern tresitsig soffa á la mormors inredning, med datorn på andra sidan rummet. Animen avnjutes bäst på en numera utgången (dvs ett samlarobjekt) hp v72 17" CRT. Planerar dock att köpa en "riktig" TV till jul. (För att slippa posta i "Vad äter du till din anime"), i näven återfinns väldigt varierad mat. Ravioli, äggnudlar, oxpytt, sallad och en tjeckisk pilsner, alt. valfri annan kolsyrad dryck eller cappuccino. Allt till lågpris. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet oktober 8, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2007 Själv avnjuter jag anime när jag ligger i sängen och tittar på datorskärmen. Inte det mest optimala sättet men.... ja. Det får gå. Likt SayaSe så orkar jag inte posta i "Vad äter du......"-tråden så här kommer det. Jag äter oftast spagetti och köttbullar. Självklart någon sorts Euroshopper till lågpris. Men även annan husmanskost. Så som pizza. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
peko Skrivet oktober 8, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2007 Jag kanske kan få nån sorts pris för uthållighet, min datorstol är en "Emil" köksstol från IKEA som är smal och hård och alldeles platt. Rekordet är 17 episoder Bleach på den >_< Brukar bli hälften tittande där på datorn, hälften i betydligt mysigare läge på sängen framför teven. Oftast te till, i stooora koppar. Gärna rissnacks, ofta frukost/lunch/middag också...om det sitts vid datorn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legles Skrivet oktober 8, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2007 En så kallad datorstol, som faktiskt är ännu mer obekväm än kunskapskolans stolar (believe it or not) (åk till en kunskapsskola och prova en av de svarta stolarna och se) på en 17 tums skärm med 5 euroshopper energidryck till varje avsnitt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
peko Skrivet oktober 9, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2007 Och sen låter du som Beavis på sockerspeed? FEM energidryck?! *svimmar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legles Skrivet oktober 9, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2007 *svimmar när jag ser Peko svimma* Japp 5 euroshopper energidryck, *happy* man kanköpa 2 för 10 på ICA^^ så jag har väll lagt ut 500 på det den senaste månaden^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
peko Skrivet oktober 9, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2007 Herregud jag skulle ligga i ett hörn och skallra av piggmedel- och sockerchock :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legles Skrivet oktober 9, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2007 hehe det kallas imunitet (jag har drukit ca 3-15 om dagen i 2 år *happy again* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet oktober 9, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2007 Herregud, va länge tror du ditt hjärta kommer klara av det? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legles Skrivet oktober 9, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2007 ingen anong... men "you only have one life" och svenska energidrycker inehåller ca 1/3 kopp kaffe när det gäller koffein och taurin sammanlagt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet oktober 9, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2007 "you only have one life" Kanske just därför du bör trappa ner? :P En gång hade jag abstinens efter att jag tagit massor av koffeinpiller och energidryck under några dagar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legles Skrivet oktober 9, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2007 hehe om jag ska vara ärlig har jag inte drukit så mycket den senaste månaden (har inte haft tid att se på anime eller läsa manga, för mycket skola) och sedan har jag inte råd till så mycket längra. pengarna går till mcyket annat men nu har vi kommit miltals in på det dödliga offtopic området Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 9, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2007 ingen anong... men "you only have one life" och svenska energidrycker inehåller ca 1/3 kopp kaffe när det gäller koffein och taurin sammanlagt Jolt Cola ska ju tydligen innehålla lika mycket som en kopp kaffe med samma volym, borde vara minst lika mycket för andra energidrycker? Jag dricker dock fyra koppar kaffe per dag och har gjort det i ett antal år så det ska nog inte vara några problem. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 9, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2007 Moin landryck ansågs lever skadande i stora mängder, så jag vet inte ja... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet oktober 14, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2007 Har nyligt inhandlat en sladd så jag kan koppla upp datorn till TV'n, mycket härligt att kunna njuta av animen från soffan :) Jag har på sin höjd en cola att drycka medans jag ser, jag kan helt enkelt inte äta och se på film samtidigt(om det är en bra film). Om jag köper popcorn på en biograf brukar jag komma ut med mer än hälften kvar. Och det jag åt upp åt jag under reklamen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caggot Skrivet oktober 14, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2007 Framför datorn med en kopp kaffe. Slänger gärna upp fötterna på skrivbordet också med ett ritblock i knät. Men detta slutar ofta med att jag helt plötsligt bara sitter och ritar och glömmer bort att jag har en serie som rullar på datorn, så får ofta se om avsnitt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg