sdoifgdpsighfidsghfdsigldg Skrivet augusti 20, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2007 Haruko från furi kuri =o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 20, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2007 Inte för att jag tror någon att han är emo. Så klart han inte är. Om det är någon i Death Note som är emo är det ju Light. Förvisso en bra skådespelare som kan vara lugn i farliga situationer, men så fort han är ensam så sitter han ju och och gråter i kudden över varje minsta motstånd han stött på under dagen. För att inte nämna hur otroligt uppspelt han blir över ett tillfälle att sitta och klottra i en bok -- han sitter där och vrålar och slänger med armarna. (Kom ihåg vad "cool" betyder: Kall, lugn, beundransvärt återhållsam. Sätt detta i kontrast med "häftig": Passionerad, intensiv, beundransvärt entusiastisk.) Själv tycker jag nog att Yang Wenli från Legenden om galaxhjältarna är coolast. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VV00d13 Skrivet augusti 21, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2007 har börjat gilla Gon i hunter x hunter nu oxå :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zirius Skrivet augusti 21, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2007 Helt klart den något besatte kommissarie Runge från Monster! Coolheten personifierad XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 21, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2007 Oskar von Reuntal Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet augusti 21, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2007 Detta är Puchan den collaste karaktären i alla tider. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pellhe Skrivet september 3, 2007 Anmäl Share Skrivet september 3, 2007 Någon som jag har gillat länge är Seta Soujiro, Shishios högra hand i Kenshin. Han är alltid lika glad men skulle döda utan att blinka Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet september 3, 2007 Anmäl Share Skrivet september 3, 2007 Helt klart Balsa från Serirei no moribito! Hon e hur ball som helst! Riktigt cooling! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet september 4, 2007 Anmäl Share Skrivet september 4, 2007 Måste fan lägga till Diva i min lista, åh just fan, Teresa och Claire är inte att leka med heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 4, 2007 Anmäl Share Skrivet september 4, 2007 Viral och Simon (Post-jump) från TTGL De är mer man än din farsa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M Skrivet september 4, 2007 Anmäl Share Skrivet september 4, 2007 Nakago från Fushigi Yuugi lätt!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet september 4, 2007 Anmäl Share Skrivet september 4, 2007 Monte Cristo-hakushaku. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M Skrivet september 4, 2007 Anmäl Share Skrivet september 4, 2007 Han är väldigt cool faktiskt ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sunder Skrivet oktober 19, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2007 Fuji Syusuke, Ulquiorra eller Mugen ;) edit: Sendo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet oktober 19, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2007 Då man precis såg Sendos bästa scen någonsin i Hajime No Ippo för hundrade gången, när han ringer Ippo med sitt slappa Osaka-uttal"It´s Me!". Blir min nuvarande röst på honom. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sunder Skrivet oktober 19, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2007 Då man precis såg Sendos bästa scen någonsin i Hajime No Ippo för hundrade gången, när han ringer Ippo med sitt slappa Osaka-uttal"It´s Me!".Blir min nuvarande röst på honom. XD hah ja det är det jag menar :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Endolphins Skrivet oktober 19, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2007 Efter att ha läst hela tråden kan jag utan mycket tvekan säga att vi har en klar majoritet för Mugen eller Spike. Jag håller på Spike - som coolaste karaktär alltså. Mugen har en tendens att agera en smula ogenomtänkt ibland och är minst sagt hetlevrad. Spike är väl också hetlevrad, men han håller huvudet kallt i alla (nästan) situationer (som inte inbegriper Ed). Ed är annars väldigt cool. Även om Eds cool är ett annat slags cool. Ed reagerar bara på ett sätt i alla situationer och detta måste ju kunna sägas vara ganska coolt. I Champloo måste jag faktiskt säga att jag tycker att Jin är mer "cool" i ordets rätta bemärkelse än Mugen. Även om Mugen är klart häftigare (cool i ordets andra bemärkelse). Men detta är bara av de serier jag sett. Vilket är <50, dvs. jag vet inte vad jag snackar om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suspan Skrivet oktober 22, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2007 Shikamaru från Naruto.. jag tycker han påminner mig om mig själv.. om man bortser från hans höga IQ. Lat, bryr sig inte särskilt mycket... men gör det han måste! Även Shirahama Kenichi från Kenichi. Väldigt stark personlighet, sätter sig på näthinnan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet oktober 22, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2007 Gendou Ikari utan tvekan... eller vågar någon säga nått annat efter att ha sett denna iskalla blick? EDIT: Min bild försvann som jag hade länkat till, så jag la upp en ny. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
solvebring Skrivet oktober 25, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2007 *Alucard från Hellsing (klar 1:a!), *Eduardo Elric, *Basque Grand och *Lieutenant Colonel Roy Mustang från Fullmetal alchemist, *"den gamla mysteriska gubben"(?) från Ninja Scroll Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet oktober 27, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2007 Finns många antar jag, men sådär på rak arm skulle jag nog säga Takahashi Ryosuke från Initial D. Iskall snubbe med pejl på allting. Lite samma stuk som Kunimitsu Tezuka från Prince of Tennis. Men som sagt, finns många och som är coola på olika sätt... Ryosuke har min röst iaf! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 Diethard Ried är en stark utmanare. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet november 3, 2007 Anmäl Share Skrivet november 3, 2007 Ayane Isuzu *idol* B) från Gatekeepers 21 (vilket är fortsättningsserien till Gatekeepers från 1999) Jag kommer aldrig att glömma när hon plockar fram mobilernar..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanaji Skrivet november 12, 2007 Anmäl Share Skrivet november 12, 2007 Gendou Ikari utan tvekan... eller vågar någon säga nått annat efter att ha sett denna iskalla blick? EDIT: Min bild försvann som jag hade länkat till, så jag la upp en ny. Yea.. Och vad är hans trick? - En balja med kallt vatten Fast jag undrar om det behövs Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 12, 2007 Anmäl Share Skrivet november 12, 2007 The Major - Gost in the shell GITS Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg