LizZiGicLae Skrivet april 7, 2007 Anmäl Share Skrivet april 7, 2007 Från vilka animer är karaktärena som Basara pratar om ifrån?(Father Andersson, Laharl, Etna, Basara) Som Magnus N säger så kommer Alexander Andersson från Hellsing och både Laharl och Etna kommer ifrån Disgaea. (Anime baserat på ett spel med samma namn - spelet är bättre) Vilken Basara det är han talar om kan jag nog inte säga, även om jag har mina aningar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 7, 2007 Anmäl Share Skrivet april 7, 2007 Basara = Basara Nekki, kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrille1988 Skrivet april 7, 2007 Anmäl Share Skrivet april 7, 2007 Basara är en av huvudpersonerna i Macross 7 (enligt honom själv) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 7, 2007 Anmäl Share Skrivet april 7, 2007 Basara är en av huvudpersonerna i Macross 7 (enligt honom själv) Basara Nekki alltså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrille1988 Skrivet april 8, 2007 Anmäl Share Skrivet april 8, 2007 Från vilken anime kommer karaktären Orochimaru ifrån? skybeck (sida 2) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet april 8, 2007 Anmäl Share Skrivet april 8, 2007 Heter inte den gule figuren det i 2x2 shinobuden ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 8, 2007 Anmäl Share Skrivet april 8, 2007 du menar nog Onsokumaru ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet april 8, 2007 Anmäl Share Skrivet april 8, 2007 kan det nog varit :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 8, 2007 Anmäl Share Skrivet april 8, 2007 Från vilken anime kommer karaktären Orochimaru ifrån? Naruto. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basara Skrivet april 8, 2007 Anmäl Share Skrivet april 8, 2007 Ja, Father Andersson är ifrån Hellsing Laharl/Etna är ifrån Disgaea Basara är Nekki Basara från Macross 7. Är så sällan här :P ser inte att ni undrar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fishweed Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Ebichu!!! ftw!!! chu chu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikos_swe Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Hej å hå. Vilken anime karaktär tycker ni är den coolaste? Jag väljer nog själv Hisoka från Hunter X Hunter. Skulle säga KON från Bleach, eller Naruto från..... Naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet juni 11, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2007 Mugen från Samurai champloo utan tvekan :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 11, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2007 KAmina, han är mer man än din farsa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 11, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2007 jag säger nog Sasori dessvärre. ^^ Coolare kille får man leta efter. >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hellunder Skrivet juli 30, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2007 "coolast" är ju annars "major armstrong" i Full metal alchemist. Rosa stjärnor is the shit! Annars håller jag nog med om att mugen hör ju till en av de "på riktigt" coolaste. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strife Skrivet juli 31, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2007 Roronoa Zoro från One Piece lätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VV00d13 Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 Jag har lite svårt egentligen med vilka jag gillar :P Dom jag gillar mest är: Ed - Cowboy bebop KON - Bleach Jag gillar ofta karaktärerna som frambringar lite humor i en seriös till halvseriös serie :P En riktigt cool kille: Alucard - Hellsing ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 Jusnu är nog Kazuma i Kaze no Stigma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 Lacus Clyne - Gundam Seed Otroligt cool alltid lungn och allt hon gör är väl genomtänkt. Att hon har rosa hår och e söet som fan gör inte saken värre :) min idol <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Revan- Skrivet augusti 12, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2007 Finns bara en person: "L" Vem är häftigare än L? Grym stil, smart som fan, häftig plus att han kan äta hur mycket godis som helst utan att bli fet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet augusti 12, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2007 de e ju lätt Matsumoto Rangiku från Bleach :D på andra plats kommer antagligen Lucy/nyu från Elfen lied Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deakka Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Zabuza - naruto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Finns bara en person: "L" Vem är häftigare än L? Grym stil, smart som fan, häftig plus att han kan äta hur mycket godis som helst utan att bli fet. han e en död emo... -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Revan- Skrivet augusti 20, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2007 Finns bara en person: "L" Vem är häftigare än L? Grym stil, smart som fan, häftig plus att han kan äta hur mycket godis som helst utan att bli fet. han e en död emo... -.- Vill inte gå in på någon diskussion, men vad spelar det för roll om han är död eller emo? Inte för att jag tror någon att han är emo. Emo är en musikstil, men nu förtiden förknippas emo oftast med tonåringar som färgar håret svart och tycket synd om dem själva. Men men, jag vill inte gå in på någon disskusion, men jag tycker att man kan få tycka om vem man vill från vilken serie som helst utan att få skit för det iallafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg