TheFool Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 Snacka om en stark människa som kan leva upp till sitt hårda öde. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 Snacka om en stark människa som kan leva upp till sitt hårda öde. Om det inte hade varit för hennes sista scen, ja. Sedan är frågan om hon var 'cool' eller 'stark'. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 Med tanke på hur hon svingar runt sina pistoler, tommyguns och övriga maskingevär gör henne till en cool karaktär ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Håller med tidigare inlägg. Alucard äger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Alucard, Hisoka, Killua finns massor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 Lätt, pappan i FLCL :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xinferis Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 Jag glömde ju såklart min idol: Cobra! Har alltid varit och kommer alltid förbli! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fishweed Skrivet februari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2007 Kentaro I golden boy! B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2007 Måste tillägga att Aizen och Ulquiorra(bleach) är riktigt tuffa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2007 Den _felaktiga_ bilden av Vash the Stampede (The Humanoid Typhoon) är väl en given topp-5 kandidat. Hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet februari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2007 Gutts är självklar B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kirren Skrivet mars 7, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2007 Coolhet personifierat, Spike Spiegel - Cowboy Bebop. Håller med om att Spike är coolast, som god tvåa kommer nog mugen från samurai shamploo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet mars 7, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2007 Gutts är självklar B) Han är ju dock långt ifrån lika grym i animen som i mangan. Men helt klart en grym karaktär :D Gillar själv Revy från Black Lagoon som fan. Och så självklart Rena ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokos Skrivet mars 10, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2007 Revy är cool på et psykotiskt/sexigt sätt :S! Men coolast någonsin är *trumvirrvel* D, Vampire Hunter D! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vxl Skrivet mars 10, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2007 Johan Liebert Psykologisk mäktighet personifierad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet mars 11, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2007 Riki och Akakabuto från Ginga Nagareboshi Gin, och Hougen från Ginga Densetsu Weed. Riki är allmänt mäktig och grym. Akakabuto är en störd "nallebjörn" och väldigt cool. Men även läskig. Hougen är en sadistisk jävel men jag älskar honom för det... ^o^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj Hobz Skrivet mars 12, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2007 Alltså, Spike från Cowboy Bebop är ju stentuff. Sen så har vi ju också Alucard (ofc) och jag vill nämna Ginko också från Mushishi. Hans stil är så jävla cool. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mPan Skrivet mars 14, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2007 Spike från Cowboy Bebop helt klart. Sen har vi Kakashi i Naruto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basara Skrivet mars 14, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2007 Först och främst är jag förvånad över vad många anser vara "cool" men det betyder ju olika för oss alla så det förklarar saken. Alucard, Revy, Father Andersson, Laharl, Etna, Basara och en stor mängd till, kan inte säga en enda karaktär som jag tycker är "coolare" än de andra. Alla har sina styrkor/svagheter så går inte att säga en endaste karaktär. De jag skrivit är de jag kommer på såhär på rak arm, finns flera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tifa_Lockheart Skrivet april 6, 2007 Anmäl Share Skrivet april 6, 2007 De bästa är nog Cloud Från FF7AC Sanji & Zorro från One piece Sephiroth från ff7 ac ^^ Finns flera, men kmr inte på dem ATM :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokaburra Skrivet april 6, 2007 Anmäl Share Skrivet april 6, 2007 Clare (Claire?) från Claymore q_q Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet april 6, 2007 Anmäl Share Skrivet april 6, 2007 Lelouch helt klart:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guttso Skrivet april 7, 2007 Anmäl Share Skrivet april 7, 2007 Brandon heat var faktiskt anledningen till att jag slutade se animen.. Såg iofs bara 4-5 avsnitt tror jag. eller ja var säkert fler. Det vart för konstgjort det hela "hello jag är fett cool". Tålde det inte. Kan ju inte låta bli att säga Guts. även om berserk inte varit ett mästerverk hade jag nog fortsatt läst bara för att han är så perfekt. Måste fortsätta vara noobig faktiskt med att säga att Vampire hunter D kommer på andra platts. annars är det väldigt "cool"fattigt i den lilla del av animevärlden jag upptäckt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrille1988 Skrivet april 7, 2007 Anmäl Share Skrivet april 7, 2007 Från vilka animer är karaktärena som Basara pratar om ifrån? (Father Andersson, Laharl, Etna, Basara) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet april 7, 2007 Anmäl Share Skrivet april 7, 2007 den enda jag känner igen är father andersson, tror han är med i Hellsing Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg