CromiC Skrivet juni 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2004 Hej ja undrar om nån vet vilken anime serie som är mest lik Naruto. skulle gärna villja se nån sådan eftersom naruto e så jävla bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2004 Hm det är svårt jag tror nog att ingen är jätte lik naruto (möjligt vis dragon ball men jag tycker inte det). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet juni 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2004 Dragonballz är inte alls likt naruto, jag har följt Naruto och har nyligen sett en del på Dragonballz för att det käns som ett "urspprung" för Anime, men jag tyckte att det fanemej va de sämsta jag sett :P extremt förutsägbart och rent av jobbiga figurer. den serie jag skulle tipsa om om du har sett Naruto (måste tillägga att den fanemej inte är slut ännu! ;) ,. ) är nog Kenshin. det är en lite snyggare och mognare serie men fortfarande ganska bra ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zegor Skrivet juni 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2004 Hunter X Hunter är väl det närmaste du kan komma..samma sak nästan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2004 Hunter X Hunter är i Naruto stuk, och Dragon Dive, och Angelic Layer(en flickigare version)... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet juni 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2004 Alltså, animes med ninjor som använder mer eller mindre magiska "jutsus" är inte helt ovanligt.... Men dom har inte så många likheter med Naruto eftersom Naruto är shounen, och det du söker är förmodligen andra shounen animes, t.ex. redan nämda Hunter X Hunter eller Dragon Ball. Flame of Recca är en annan shounen serie som delvis handlar om ninjas. One Piece är en ganska flummig shounen, men som kan vara värd att kolla in. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2004 Heh. One Piece är underhållande... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2004 hxh är bara 81289037918723 GGR bättre än Naruto T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2004 Det håller jag inte med om. Det är en smak sak... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juni 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2004 Hunter X Hunter är den enda jag kommer på som flera andra har rekomenderat här ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2004 Det håller jag inte med om. Det är en smak sak... Så sant så, men HxH är så mkt mer än Naruto. Så.. Ah jag vet inte, men som du säger så är det en smaksak =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2004 Har inte sett någon som är lik Naruto men jag håller med om att den ÄGER! :D Alla borde se den. HxH ? är den bra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CromiC Skrivet juni 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 16, 2004 Okej, får la tanka Hunter X Hunter o kenshin då :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Men Kenshin är ju inte lik Naruto...visst är den bra men den är ju inte minsta lik Naruto...Dom hoppar ju omkring med sina katanas och spöar varandra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Your point... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Naruto är en halv-seriös till seriös serie där det handlar om att hoppa runt och träna och slåss för att försvara de folket man älskar. HxH är ungefär samma sak fast den är barnsligare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Herid: Har du sett hela hxh? Jag tycker definitivt inte att hxh är barnsligare än Naruto. Visst, ibland kan det intrycket infrias, men det finns mkt som är mer seriöst och lite mer avancerat i serien. Som Killuas uppväxt och vissa av deras träningssessioner samt all medverkan av Kurapica. I stort. Förstår dig iofs... HxH är bättre än Naruto, så är det bara : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Jag var övertygad att serien var som Pokemon ända fram tills avnitt tio då jag gav upp. Serien är ju svinbarnsig fram till 5 och inte fan blir den så mycket bättre... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Öhhhhh? Hunter X Hunter är inte specielt mycket barnsligare än Naruto... Största skillnaden bortsett från att i HxH så är det "hunters" det handlar om medans i Naruto är ninjas, är mest att HxH inte har med lika mycket moralkakor och sånt som naruto, och de moralkakor som levereras är ju bara det vanliga standardtugget tugget, så det bidrar ju inte precis till att göra Naruto mindre barnslig.... iofs har jag inte sett animen, kan vara så att det skiljer lite där, men när det gäller mangorna så är det ganska omöjligt att säga att den ena är "barnsligare" än den andra (ffs dom är riktade till 12-14 åringar, så dom är barnsliga hur det än är). hursomhelst, om inte HxH passar finns Flame of Recca och en hel del andra shounen grejjer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RexM Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Yu Yu Hakusho borde även passa in här (Levla - kicka rumpa - levla - kicka rumpa osv...) Tänkte skriva en liten recension om den här, men hänvisar istället till [...]s sida, för jag är lat. Akta dig för dåliga fansubbs dock.. finns en del riktigt hemska. Anime-Supremes version är att föredra, men jag ger ingen länk för jag känner inte riktigt till dom policys som råder på detta forum än. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Moderatorerna gillar inte att man ens hänvisar till nerladdningssidor.. även utan länk.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg