Hoppa till innehåll
Anime.se

Vem/Vilka är den mest störande anime karaktären?

Kaishen
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag tycker då att Kon är rolig och det är bra att han är med.

Wörd.

Vet inte om det är jag som är för konservativ men tycker att filler-karaktärerna förstör helt och hållet. ;/

Dom är dom andra tre dockorna som ni kallar filler-karaktärerna eller? Dom känns det verkligen som att man klarar sig utan vid det här laget, och så bråkar dom bara med Kon. :<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter att ha sett en del avsnitt av PaniPoni Dash! så börjar jag bli rätt irriterad på den där kaninen som alltid ska böla för att han är så överdrivet mega super värdelös. Det finns säkert en anledning till varför han är som han är men jag kan inte komma på varför(om det nu finns en sån anledning).

Men jag måste erkänna att man små ler när kaninen blir ägd(i ca 99% av fallen) och det tillför en del till serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker då att Kon är rolig och det är bra att han är med.

Wörd.

Vet inte om det är jag som är för konservativ men tycker att filler-karaktärerna förstör helt och hållet. ;/

Dom är dom andra tre dockorna som ni kallar filler-karaktärerna eller? Dom känns det verkligen som att man klarar sig utan vid det här laget, och så bråkar dom bara med Kon. :<

Ja precis. Kon är dockkungen. Jag stör mig som fan på tjejdockan, särskilt när hon är i mänsklig form >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter