Zoushoka-San Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Olivia som i denna japanska artist. Kände igen refrängen i den där som fan, den har möjligtvis inte varit OP/ED åt någon serie? :3 Och ja, hon var både söt och bra :'D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stål_älgen Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 säg inte till nån annan nu vad ja lyssnar på.. bara för er Krigshot Martyrdöd Mob 47 Splitter Illdåd Massgrav Dödsdömd Skitsystem Go Getters Stray Cats Sofia Karlsson Dropkick Murphys Flogging Molly Nödslakt Sex Pistols Ultima Thule Agent Bulldogg Perkele P.B.F The Ronettes Eva Eastwood Aktiv Dödshjälp Tvärkört The Donnas Sahara Hotnights The Business Last Resort Cock Sparrer Napalm Death Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Bara band: A Perfect Circle, Led Zeppelin, Neil Young & Crazy Horse, Pink Floyd, Tool, Turbonegro. Favoriter är inte samma som vad man lyssnar på. Åtminstone inte nödvändigtvis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stainless Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Tjolahopp! Charta 77 Asta Kask Dia Psalma Das Ich Rammstein Lars Winnerbäck BWO The Ark Funker Vogt Infected mushroom Enya to/die/for Sonata Arctica De lyckliga kompisarna Assemblage 23 (Lullaby säger jag bara, Lullaby) Ebba Grön Finntroll Vintersorg Hypocrisy Dimmu Borgir System of a down Kovenant VNV nation Theater of tragedy Gorillaz Marilyn Manson Kraftwerk Cannibal Corpse Diverse anime soundtracks Diverse meditativ musik Diverse klassisk musik Diverse rockklassiker Diverse trance (inte skittrance... typ psytrance)... Jaja, you get the picture. Mindre pop, mer metal, mer punk, mer trance, mer synth. Men jag är i princip allätare. Har endast svårt för hip hop. Ja, jag kollar på eurovision. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xinferis Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Här är bara en liten liiiiten lista på vad som hörs dagligen från mitt hem: Avanged Sevenfold Haunted Hatebreed Blood For Blood Maylene & The Sons Of Disaster Social Distortion Hatesphere Life Of Agony Trivium Queen Of The Stoneage sHeavy The Dwarves Wolfmother Sick Of It All Ignite Dropkick Murphys Flogging Molly Guns n´ Roses Devildriver och många många fler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Olivia som i denna japanska artist. Kände igen refrängen i den där som fan, den har möjligtvis inte varit OP/ED åt någon serie? :3 Och ja, hon var både söt och bra :'D Nana! :D Hon har gjort flera låter för den serien, bland annat; A Little Pain (OP1), Wish (OP2) och Starless Night (ED3). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikachu Yukitatsu Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Mina favoriter: Bethoven (Für Elise rocks!) Mozart (roliga melodier) Offenbach (Orfeus and the Underworld Overture, massiv!) Sibelius (Den bästa compositör här i Finland) Strauss (Radetsky March. Need I say more?) Tshaikovski (Någon gillar inte Nutcracker men jag tycker om den) Digimon soundtrack (Har översätt) Neon Genesis Evangelion Soundtrack (Har översätt, men bara Zankoku na Tenshi no Teze) Pokémon soundtrack (Har översätt, men inte lyssnar så mycket) Sailor Moon soundtrack (Har översätt, och jag har bara en kinesisk låt och den kommer från den här) Blind Guardian (perfekt Heavy, tycker jag) Rhapsody (mycket bra, men refränger blir tråkiga ibland om ni frågar mig) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Favoriter är inte samma som vad man lyssnar på. Åtminstone inte nödvändigtvis.Nej, verkligen inte. Men i mitt fall var det så länge sedan jag lyssnade seriöst på musik, och bildade mig en uppfattning om vilka band/artister jag gillar. Så jag har lite svårt att göra en längre lista. Skulle jag däremot göra en lista över artister jag har gillat, och i vissa fall säkert skulle gilla i dag med, skulle den dock bli lite längre. Men nu var det ju inte det set skulle handla om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 26, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2008 Bring Me The Horizon! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg