anberlina Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Hej Allihopa (!) Asså jag skulle så gärna vilja hitta någon som lyssnar på samma musik som jag så om du lyssnar på någon av de här banden svara gärna på det hära. A.F.I Acceptance :D All American Rejects :D Amber Pacific Anberlin :D Andrew W K Bowling For Soup Breaking Benjamin Building 429 Chevelle City and Colour Clawfinger Copeland :D Crossfade Cute Is What We Aim For Damien Rice Dashboard Confessional :D David Crowder Band Disturbed Early November FM Static :D Godsmack :D Hawk Nelson Jeremy Camp Kings Of Convenience Kutless Lifehouse :D Mae Masterplan Motion City Soundtrack Negative New Found Glory :D Neverending White Lights NewsBoys :D Nine Days Pillar Plain White T's Relient K Sinch Skillet Slow Coming Day Snow Patrol Something Corporate SR 71 :D Staind Story Of The Year Switchfoot Tantric The Classic Crime The Rocket Summer The Used :D Third Day Thousand Foot Krutch :D Three Days Grace :D Trapt [/img][/b] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Jaså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Andrew W K Three Days Grace Dom är väl dom enda som jag kan säga att jag lyssnat på, inget större fan dock. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Jäkla mass emo band du har me på listan, det fårvånar mig att du inte har med My chemical romance, Bullet for my valentine och Senses fail xD De jag lyssnar på från din lista e typ bara AFI, The Used och lite Disturbed. Jag brukar lyssna på många band men mina absoluta favorliter är: In Flames och lamb of God, helt underbara, gillar CoB, WT och Evanescence rätt mycket me. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 bah. emos ^^ Jedi mind tricks Immortal Technique Cunninlyuinguists Atmosphere Tonedeff Ill Bill Necro Dead Prez Talib Kwali Mos Def Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Jäkla mass emo band du har me på listan, det fårvånar mig att du inte har med My chemical romance, Bullet for my valentine och Senses fail xD De jag lyssnar på från din lista e typ bara AFI, The Used och lite Disturbed. Jag brukar lyssna på många band men mina absoluta favorliter är: In Flames och lamb of God, helt underbara, gillar CoB, WT och Evanescence rätt mycket me. Disturbed missade jag, dom är riktigt bra. Sen In Flames, CoB, WT och Evanescence. <3 Soilwork och Killswitch Engage med. Fast det blir mest Yui, Olivia och annan liknande musik nu för tiden. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Äh, lyssnar BARA på musik som kommer från Japan. Några av dem jag lyssnar på är: Kotoko YUI Kawada Mam Lia Mell Dir en grey L'arc-en-Ciel Buck-Tick Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Fast det blir mest Yui, Olivia och annan liknande musik nu för tiden. :> olivia, som i 50-cents kompis? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Fast det blir mest Yui, Olivia och annan liknande musik nu för tiden. :> olivia, som i 50-cents kompis? :S Olivia som i denna japanska artist. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 söt. sög dock Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Men du gillar ju hiphop med så det säger en del om hur bra din musiksmak är. ;> (No offense :D ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Asså jag skulle så gärna vilja hitta någon som lyssnar på samma musik som jag Då föreslår jag att du söker dig till Last.fm istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Men du gillar ju hiphop med så det säger en del om hur bra din musiksmak är. ;> (No offense :D ) min musiksmak är den bästa, annars skulle jag inte ha den eller hur? :P sen är det ju faktiskt lite lågt, jag erkänner, att dissa andras musiksmaker. jag gör det otroligt ofta bara för att jag är så inbiten på hiphop att jag nästintill inte accepterar nån annan musik. jag är väl ovan att höra gitarrer eller nåt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taco Ninja Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Pew pew har bra smak =) Men... necro ill bill Lo key Devils Reject Stich Mouth Madd Maxxx Preacher X Insane Clown Posse Twiztid Tech N9ne Promoe King Gordy Q Strange J reno the sadist linkin park Cage Terrorsquad boom boom satellites Jedi mind tricks Immortal Technique Cunninlyuinguists Två Blåbär Perfektion A.k.a Fonky Fresh Mbma Pst/q ska det vara!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Mysko musiksmak folk har då. >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Pew pew har bra smak =) Men... necro ill bill Lo key Devils Reject Stich Mouth Madd Maxxx Preacher X Insane Clown Posse Twiztid Tech N9ne Promoe King Gordy Q Strange J reno the sadist linkin park Cage Terrorsquad boom boom satellites Jedi mind tricks Immortal Technique Cunninlyuinguists Två Blåbär Perfektion A.k.a Fonky Fresh Mbma Pst/q ska det vara!! hur kunde jag glömma pst och blåbären? haha. fast två blåbär är ju så jävla emo. vilken promoe föredrar du? fort europa eller modern day city simphony? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taco Ninja Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Ej hört modern day city simphony, måste helt klart inskaffa mer av honom, har bara hört fort europa och The Long Distance Runner, blir mest amrikansk horror-core jag lyssnar på Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Jag vet inte om det verkligen är tänkt att det här ska vara än namedroppingtråd, men OM det nu ska vara det, gillar jag bland annat: Las Palmas, Ratata, Mauro Scocco solo, Kai Martin&Stick!, Kraftwerk, Oasis, Pulp, Orup, Popsicle... Nej, vafan. Det här går ju inte. Sk aman göra den här typen av listor, ska det vara helt sjukt långa. Och jag lyssnar ju inte speciellt mycket på musik längre. Jo, på radio, men det räknas inte. Just nu lyssnar jag mest på Las Palmas. Och filmmusiken till "Smala Sussie". Två Blåbär ...!!! Taconinja, jag gillar dig. Vi verkar inte vara speciellt många, men några har iallafall fattat vad som gäller, och jag blir lika glad varje gång jag märker att det är så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 som du antagligen visste så är promoe en av 3 mc:s i looptroop. modern day city simphony var deras första skiva. den är mest "hip hop". efter struggle contineous så gick det utför för dem och promoe enligt mig. så modern day city simphony er imo den bästa skiva dem/han gjort. embee (looptroops turntableist) har dock gjort en klockren skiva som heter tellings from solitaria. kolla in den också. den är lite lugnare och mysigare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taco Ninja Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Två Blåbär ...!!! Taconinja, jag gillar dig. Vi verkar inte vara speciellt många, men några har iallafall fattat vad som gäller, och jag blir lika glad varje gång jag märker att det är så. hehe två blåbär är klockrena, synd att de bara gjorde ett album. Las palmas diggas föresten också här! embee (looptroops turntableist) har dock gjort en klockren skiva som heter tellings from solitaria. kolla in den också. den är lite lugnare och mysigare ah ska kolla in den också då, tack för tipset! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Olivia som i denna japanska artist. Olivia var ju jävligt bra, du skulle inte kunna nämna ett par album som hon gjort? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Tur att inte jag gör en lista då, skulle ta upp fem sidor :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Olivia som i denna japanska artist. Olivia var ju jävligt bra, du skulle inte kunna nämna ett par album som hon gjort? Jamen självklart! Synchronicity The Cloudy Dreamer (senaste) The Lost Lolli (!! :D ) Det är tre större album, sen har hon även massa minialbum och singlar, här är några minialbum: MERRY & HELL GO ROUND Comatose Bunny Butcher Internal Bleeding Strawberry The Return of the Chlorophyll Bunny Bara att säga till eller adda mig på msn om du vill ha hjälp att hitta dom. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Jamen självklart! Synchronicity The Cloudy Dreamer (senaste) The Lost Lolli (!! :D ) Det är tre större album, sen har hon även massa minialbum och singlar, här är några minialbum: MERRY & HELL GO ROUND Comatose Bunny Butcher Internal Bleeding Strawberry The Return of the Chlorophyll Bunny Bara att säga till eller adda mig på msn om du vill ha hjälp att hitta dom. =) Sweet! Man bockar och bugar, jag ska glo runt lite här och där för att se om jag kan finna dessa. Edit: Baah, jag vill ha hjälp och finna. Hittar inte eller så är det jag som är värdelös på att leta. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 söt. sög dock Håller med... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg