Skatan Milla Skrivet februari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 Var länge sedan man ritade något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 Ser sjyst ut, har inte sett så många " sitta på kant " bilder. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikachu Yukitatsu Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Vackert. Bra kläder. Dräkten kan göra figuren mer sensuel än utan gläder och du har lyckats här. Jag undrar på hur kan ni svenskarna rita så bra. EDIT: Jag menade kläder men skrev gläder. Men jag gläder mig i alla fall. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Ja Kläderna är bra och anatomin är okej, jag vill dock ha lite mer skärpa! :D Kanske även en inc? :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg