zimeon Skrivet februari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 Ha ha ha, jag tänkte posta i den här tråden för att fira att jag äntligen fått tag på Gundam, men jag hittade inte tråden... var fasen låg den nu igen? Sen insåg jag att det inte fanns någon "köpt"-tråd i animéforat… Den låg i mangaforat. Just fasen, folk _köper_ ju inte animé längre… :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 Det finns väl en tråd för folks animesamlingar iallafall? :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 faktiskt finns det n tråd med nästan exakt samma titel :P animeköp sen f.ö. så är animesamling och folksnyförvarv inte riktigt samma sak... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 Damnit it dread jag som var pris på väg och hämnta länken :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet februari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 Just fasen, folk _köper_ ju inte animé längre… :P Tsss... Köpte Haruhi 7 och Kanon 1 (3 avsnitt på en R2-DVD, z0mg) i januari. Den här månaden blir det Kanon 2 samt AyuMayu Gekijou (eller AyuMayu-teatern som zimeon skulle säga). 4500 för fyra miniavsnitt svider iofs, men men... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 Ha ha ha, jag tänkte posta i den här tråden för att fira att jag äntligen fått tag på Gundam Pics or it didn't happen! Red.: Såg bilderna på Zmanga, så jag är nöjd. ;) 4500 för fyra miniavsnitt svider iofs, men men... 4500 yen, får man hoppas...? ^_^;; Får återkomma till tråden när jag fått hem min beställning. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet februari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 4500 yen, får man hoppas...? :);; Du kan vara lugn. Så lågt att jag kan tänka mig betala 4500 svenska har jag inte sjunkit ...än. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 Själv så har jag beställt Kanon 1 och AyuMayu Gekijou och sen så ska jag väl beställa Kanon 2 den här månaden också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet februari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 Håller på att skaffa speedgrapher just nu uppe i dvd nr 4 avsnitt 16. Sen väntar jag på Banner of the stars komplett, men ja. Den har jag väntat på i ett halvår nu snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet februari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 Just fasen, folk _köper_ ju inte animé längre…Jag funderade en stund på det sär, och för en stund känndes det som att det även gäller mig. Det känndes som att jag varken köpt eller kollat på något på SJUUUUUUUUKT många år. Sedan kom jag på att det inte stämmde. Ty jag köper ibland(Hur fan har ni annars tänkt att jag ska kunna kolla på något, barn?), fast jag kollar nästan aldrig. Jag kollar mest på "vanligt"(Elller riktig) tecknad film. Det är ganska skoj, faktiskt. Och om jag bara får tillbaka mina VOTOMS-VHS;er ska jag minsan kolla klart på dem. Sedan har jag lite annat jag inte kollat klart på, typ... ...Ojdå, det var kanske inte det här det skulle handla om. Jaja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 7, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 OMG och jag hittade inte tråden. Lurigt. Orkar inte pussla in länkarna här för Gundamboxen, så jag nöjer mig med att be om ursäkt för att jag missade rätt tråd :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 Men du kan väl pussla in länkarna i den andra tråden? Jag är intresserad av du köpte för sorts boxar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Boxar, det underbaraste som finns. <3 Sen när jag börjar jobba kommer jag köpa såååååå mycket boxar. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Boxar 4 the win! Köper nästan bara boxar :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokaburra Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 vill köpa all anime jag ser. Men då skulle jag vara tvungen att jobba som prostituerad och leva i en lägenhet på 5kvadrat och enbart ha en TV och DvD. Nej jag gör en lista på allt jag vill ha, och sedan när ekonomin tillåter det så ska jag köpa loss dem. Dvs, när jag studerat klart och börjat jobba :) (eller vinner på lotto) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Boxar är härliga, köper bara det om det är möjligt. Helst LE versioner också :D Dock längesedan jag köpte något nu men ska göra det nästa månad. Då blir det nog en GTO eller Wolf's Rain box. vill köpa all anime jag ser. Men då skulle jag vara tvungen att jobba som prostituerad och leva i en lägenhet på 5kvadrat och enbart ha en TV och DvD. Nej jag gör en lista på allt jag vill ha, och sedan när ekonomin tillåter det så ska jag köpa loss dem. Dvs, när jag studerat klart och börjat jobba :) (eller vinner på lotto) Eller när du blivit prostituterad och lever i en lägenhet på 5 kvadrat :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Köpte alldeles nyss Hellsing Ultimate Vol. 1 Limited Edition... ochh Elfen Lied Complete Collection.. ooohhhh.... väntan är jobbig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Köpte alldeles nyss Hellsing Ultimate Vol. 1 Limited Edition... Varifrån beställde du den? Axelmusic verkar inte ta in den igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Köpte alldeles nyss Hellsing Ultimate Vol. 1 Limited Edition... Varifrån beställde du den? Axelmusic verkar inte ta in den igen. från amazon.com blir ju tull och sånt därifrån men vafan... de e värt det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xinferis Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Sist så vart det Ichi The Killer OVA, 3x3 Eyes (alla) Evangalion boxen (inkl t-shirt). :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet mars 15, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2007 Waga seishun no Arcadia. Fan vad skönt att jag fick tag på den! :D Den går out of print om någon månad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragool Skrivet april 7, 2007 Anmäl Share Skrivet april 7, 2007 Aja, nu får jag ta och återuppliva denna tråd då :) Senaste inköp: -Initial D Collection Box 2 = Volym 6-10 -Initial D Volym 11, 12 och 13 Nu har jag en massa Initial D på DVD helt enkelt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darknorsk Skrivet april 9, 2007 Anmäl Share Skrivet april 9, 2007 Senast blev det: FLCL Ultimate edition R1 Hellsing Ultimate Series OVA Vol. 1 R1 Shinkai collection R1 Tree of palme R1 Appleseed (2004) CE steelcase R1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg