Bloodysakura Skrivet februari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2007 Fick precis hem KOTOKO's nya album UZU-MAKI och tänkte skriva i kotoko tråden. MEN VA E DETTA!! Ingen KOTOKO tråd!? Ne nu jävlar! det måste finnas lite kotoko fanns där ute! Just nu e jag ganska kär i Oboetete ii yo, blir glad när jag hör den <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2007 Kotoko är mycket bra och har massa underbara låtar! Kotoko - We survive är väl min personliga favorit, fast å andra sidan är nästan alla låtar jävligt sköna. Vart köpte du Uzu-maki, någon länk? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 4, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 4, 2007 http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=GNCA-1110 Riktigt skön skiva, inte så mycket man inte hört innan, men ändå ett värt köp imo :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 4, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 4, 2007 http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=GNCA-1110 Riktigt skön skiva, inte så mycket man inte hört innan, men ändå ett värt köp imo :) EDIT: We survive e ganska bra lyssnade på den mycket ett tag, ända tills jag hörde Raspberry! o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2007 Ah, man tackar! Blir och spendera lite nu. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet maj 20, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2007 Är också en trogen Kotoko lyssnare, gillar mycket av hennes musik. Har uzu-maki skivan, tycker att musiken är bra. Här är en bild från min Kotoko samling. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet maj 20, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2007 Love a Riddle är nog en av dom bästa kärlekslåtar som någonsin har gjorts. Helt underbar. Övriga låtar jag tycker om med henne: 421 -a will- Do you know the magic Oboetete ii yo Onaji Sora no Shita de Princess Brave! Princess Bride! Re-sublimity Shooting Star Sledgehammer Romance Sora no Mori de Suppuration-core- Tameiki clover (Gjorde en lista över bra låter till ett annat forum, sparade den, och se den kom till använding ;)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet maj 20, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2007 Kul att du har sparat en bäst Kotoko lista från ett annat forum. Måste säga att många låtar är ok från Kotoko. Love a riddle är en bra låt, för några år sen hittade jag en engelsk översätting av den låten, men har inte sparat den, har du en översätting vore bra. För övrigt gillar jag I've musiken där även Mami Kawada är en favorit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 20, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2007 Varför ser jag inte Agony och Second Flight på den listan då? ;) F.ö gillar jag verkligen openingen till Hayate no Gotoku också, minns inte vad den heter dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet maj 20, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2007 Har du en översätting vore bra. För övrigt gillar jag I've musiken där även Mami Kawada är en favorit. http://www.animelyrics.com/anime/onegai ... riddle.htm I've har en del bra artister under sig ja. MELL har en del bra låtar, bla Red Fration, OP till Black Lagoon och Permit. Varför ser jag inte Agony och Second Flight på den listan då? ;) F.ö gillar jag verkligen openingen till Hayate no Gotoku också, minns inte vad den heter dock. Måste ha missat dom. Jag gjorde likadant med en hel andra massa artister och grupper, kort sagt, listan vart ca. 3 A4-sidor i Word. OPn till Hayate no Gotoku heter, lustigt nog, Hayate no Gotoku! Lyrics finns här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet maj 20, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2007 Tack för länken för översättningen av Love a riddle, NatteN. Klart Agony och second flight är bra också flaskis ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 6, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 Har du en översätting vore bra. För övrigt gillar jag I've musiken där även Mami Kawada är en favorit. http://www.animelyrics.com/anime/onegai ... riddle.htm I've har en del bra artister under sig ja. MELL har en del bra låtar, bla Red Fration, OP till Black Lagoon och Permit. Många av I've artisterna har liknande stil. EIKO e ganska lik kotoko + mell med. Och för er som inte visste så är Second flight en duet med Kotoko och Hiromi Satou (en till I've artist). Om du gillar den techno stilen mycket av kotokos låter har så rekomenderar jag att tanka/köpa I've Girls Compilation Album 1-6 Riktigt bra låter på dom (ca 100 låtar totalt) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet september 12, 2007 Anmäl Share Skrivet september 12, 2007 Någon som sett Kotoko's nya live DVD? Har just tittat på den, tycker att den är ett snäpp bättre än förra live DVD. Sista bilden är teckningar av Kotoko som förmodligen designat sina egna scen kläder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg